NGO's lanceren 'Citizens Compact' voor VN en multinationals

Datum nieuwsfeit: 28-01-2000
Meer informatie: http://www.xs4all.nl/~ceo/untnc/intro.html U kunt ook bellen met Olivier Hoedeman in Davos: +41-79-4340003

DAVOS: NGOs lanceren 'Citizens Compact' voor de VN en multinationals

28 januari 2000 Davos, Zwitserland -- Niet-gouvernementele organisaties die in Davos zijn naar aanleiding van het daar plaatsvindende Wereld Economisch Forum, vragen de Verenigde Naties en de top van het internationale bedrijfsleven om het vandaag gelanceerde "Citizens Compact" te onderschrijven. In het "Citizens Compact" worden onder andere voorstellen gedaan om de invloed van het internationale bedrijfsleven in de Verenigde Naties terug te dringen.

"Het Wereld Economisch Forum in Davos vertegenwoordigt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen