AXA Verzekeringen Opleidingscentrum ontvangt bezoeker 10.000

Datum nieuwsfeit: 28-01-2000

AXA Verzekeringen Opleidingscentrum start nieuwe seizoen met 10.000e bezoeker

28 januari 2000

Het AXA Verzekeringen Opleidingscentrum is gestart met een nieuw seizoen trainingen voor verzekeringsadviseurs. Al tien jaar lang volgen jaarlijks rond de duizend relaties van AXA Verzekeringen de verschillende opleidingen en trainingen in het opleidingscentrum in Driebruggen. Het nieuwe opleidingsjaar werd ingeluid met de feestelijke ontvangst van de 10.000e bezoeker: de heer C.P. Molenaar van Van Duin & Molenaar Assurantiën B.V in Hoorn.

De waardering van het intermediair voor de trainingen in Driebruggen is hoog, zo blijkt uit het onlangs gehouden onderzoek onder de bezoekers van het opleidingscentrum. Als sterk punt komen de behandeling van de theorie en actuele onderwerpen naar voren. Ook werden door de verzekeringsadviseurs punten ter verbetering aangevoerd, zoals aandacht voor de commerciële aspecten en praktijkbehandeling. Dit heeft al geleid tot een professionelere opzet voor de producttrainingen in het nieuwe seizoen.

Mede door de grotere vraag naar digitale informatie is de presentatieomgeving van de producttrainingen aangepast. Informatie die voorheen in mapjes en verschillende brochures aan cursisten werd meegegeven, is nu allemaal beschikbaar op een interactieve cd-rom. Op deze cd-rom zijn ook berekeningsprogrammas, de offerteprogrammatuur en links naar alle AXA-internetsites opgenomen. Voor vragen die ontstaan door gebruik in de eigen kantooromgeving van de adviseur, is de servicedesk van AXA Verzekeringen direct bereikbaar.

De cd-roms worden per training geproduceerd, zodat de informatie altijd up-to-date is en aangepast aan de laatste wijzigingen in het trainingsprogramma. De interactieve cd-rom van het AXA Verzekeringen Opleidingscentrum is alleen beschikbaar na het volgen van een producttraining in Driebruggen.

Verzekeringsadviseurs kunnen voor meer informatie over de opleidingen en trainingen contact opnemen met Astrid Herngreen van het AXA Verzekeringen Opleidingscentrum in Driebruggen, telefoon (0348) 502304.