Dividendvoorstel CSM

Datum nieuwsfeit: 31-01-2000

Dividendvoorstel CSM

Directie en Raad van Commissarissen van CSM nv, voeding en ingrediënten, delen mede, dat de grootte van het aan aandeelhouders voor te stellen stockdividend is vastgesteld op 1/43 aandeel per aandeel van ? 0,25 nominaal. Zoals medegedeeld op
10 december 1999, wordt over het boekjaar 1998/99 een dividend voorgesteld van naar keuze ? 0,51 in contanten of bovengenoemd stockdividend. De nieuwe aandelen en certificaten van aandelen zullen voor het eerst delen in de winst over het lopende, op
1 oktober 1999 aangevangen, boekjaar.

Aandeelhouders en certificaathouders kunnen het stockdividend nemen ten laste van hetzij de fiscale agioreserve hetzij de overige reserves. In de gevallen waarin het stockdividend ten laste van de fiscale agioreserve wordt genomen, is het vrij van Nederlandse inkomstenbelasting en dividendbelasting.
De jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders zal worden gehouden op donderdag 3 februari a.s.

Het dividend wordt op 14 februari a.s. betaalbaar gesteld.

Diemen, 28 januari 2000

CSM nv