Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Campagne Woningcorporaties: 'Huren. Dat kan natuurlijk ook'

Datum nieuwsfeit: 31-01-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

'Huren. Dat kan natuurlijk ook.'

Hilversum, 31 januari 2000

Huren. Dat kan natuurlijk ook. Dat is de campagneregel van de imagocampagne voo r
het huren die 5 februari van start gaat. Deze imagocampagne is opgezet en wordt gefinancierd door de gezamenlijke woningcorporaties in Nederland verenigd in Aedes vereniging van woningcorporaties. De campagne bestaat uit spotjes op TV e n
radio en daarnaast posters en advertenties in lokale en regionale media.
Het imago van huren ligt al geruime tijd onder vuur. De laatste jaren draait alles om de koopwoning. 'Kopers zijn slim en huurders ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie