Politiebericht Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 31-01-2000

Persbericht district Aa & Dommel/

INBRAAK WONING (Schijndel)
Zondag is ingebroken in een woning aan de Wilhelminalaan in Schijndel. Van de woning werd een ruit ingegooid, waardoor men binnen kon komen. Kasten werden doorzocht. Een geldbedrag van enkele honderden guldens werd gestolen.

Eveneens zondag werd ingebroken in een woning aan de van Berghenstraat in Schijndel. Een raam van de woning werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een onbekend geldbedrag, een bankpas en een horloge werden gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN BIJ ONGEVAL (Haaren)
Zondagavond werd een ongeval gemeld op de Groenstraat in Haaren. Op die weg was een 39-jarige man uit Den Bosch met zijn auto tegen een boom gereden. Bij controle bleek, dat de man te veel had gedronken om met een auto te mogen rijden. De man kreeg een rijverbod en zijn rijbewijs werd ingevorderd.

TE VEEL GEDRONKEN (Boxtel)
In de nacht van zondag op maandag is een 30-jarige man uit Boxtel bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod. De officier van justitie legde de man een boete op van fl. 700,-. De controle vond plaats op de Bosscheweg in Boxtel.

In dezelfde nacht is een 34-jarige man uit Wijk bij Duurstede bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod. Ook hij kreeg door de officier van justitie een geldboete van fl. 700,- opgelegd. De controle vond plaats op de Brederodeweg in Boxtel.

TE HARD GEREDEN (Haaren)
In de nacht van zondag op maandag is een 41-jarige vrouw uit Oisterwijk bekeurd. De vrouw reed met haar auto met een snelheid van 160 km/u over de Rijksweg N65 in de gemeente Haaren. Op deze weg mag 80 km/u gereden worden. Het rijbewijs van de vrouw is ingevorderd.

TE VEEL GEDRONKEN (Sint Oedenrode)
In de nacht van zondag op maandag is een 37-jarige man uit Sint Oedenrode bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod en de officier van justitie legde de man een boete op van fl. 700,-. De controle vond plaat op de Laan van Mariëndael in Sint Oedenrode.

AUTO AANGETROFFEN IN ZUID WILLEMSVAART (Berlicum) In de Zuid Willemsvaart bij Berlicum, is maandagmiddag een Volkswagen Golf aangetroffen. Nadat de auto door een takelbedrijf in samenwerking met de brandweer was geborgen bleek, dat het een auto betrof die op 30 januari in Den Bosch was gestolen.