Power pack voor Realbasic 2

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000
Noadis

GRATIS POWER PACK VOOR REALBASIC 2

Doetinchem / Venlo, 1 februari 2000 - Noadis, distributeur van o.a. RagTime, TechTool Pro, Freeway, ClockWork, ConceptDraw en FAXstf, kondigt de beschikbaarheid aan van het REALbasic Power Pack, een verzameling uitbreidingen voor REALbasic die gratis is voor alle bestaande en nieuwe gebruikers van REALbasic 2.

Het Power Pack omvat vijf uitbreidingen, te weten de klassen PrintIt en RCXLink, en de plug-ins Super-Socket Lite 1.5 Diet, TMDC Utilities Plugin SE en ValentinaRB (light).

RCXLink
Met deze klasse kunt u LEGO Mindstorm RCX bricks vanuit uw REALbasic-programma aansturen.

PrintIt
Deze klasse geeft u meer mogelijkheden en grotere controle bij het printen van complexe illustraties en tekst vanuit REALbasic-programma's.

SuperSocket Lite 1.5 Diet
Met deze plugin kunnen maximaal vijf netwerkverbindingen in uw programma's tegelijk ondersteund worden. SuperSocket breidt ook de TCP-mogelijkheden van REALbasic zelf uit en voegt nieuwe protocollen toe die op dit moment niet beschikbaar zijn in REALbasic.

TMDC Utilities Plugin SE
Voegt een aantal nieuwe mogelijkheden toe aan REALbasic-programma's op het gebied van bestandsbe-heer.

ValentinaRB (light)
Met Valentina for REALbasic 1.6 Light kunt u database-programma's maken met een van de snelste database-engines ter wereld, met ondersteuning voor Regex-zoekfuncties en SQL-statements.

Deze uitbreidingen zijn door de auteurs gedeeltelijk vrijgeschakeld en kunnen gratis gebruikt worden.

Wie alle functies wil gebruiken, kan zich laten registreren bij de auteur van de uitbreiding.

REALbasic 2 is beschikbaar in een standaardversie waarmee snel en eenvoudig programma's ontwikkeld kunnen worden voor MacOS-systemen. REALbasic 2 Pro omvat daarenboven uitgebreide ondersteuning voor database-connectiviteit, een op SQL gebaseerde database-engine voor één enkele gebruiker, en compileeropties waarmee programma's voor Microsoft Windows 95/98/NT gemaakt kunnen worden van dezelfde broncode als waar Macintosh-programma's mee gecompileerd worden.

Beschikbaarheid
Het PowerPack is vanaf heden beschikbaar via het registratieformulier van deze Noadis-webpagina en kan vervolgens daar gedownload worden. Wanneer REALbasic 2.1 uitgebracht wordt, zal het Power Pack ook op de cd-rom meegeleverd worden.

© 1998-2000 Noadis - Noadis telefoon en fax: 077 - 35 222 53 - International phone and fax: +31 77 35 222 53