Klaar voor Pasen met nieuwe stijlvolle printers van HP

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000

KLAAR VOOR PASEN MET NIEUWE STIJLVOLLE PRINTERS VAN HP

Amstelveen, 1 februari 2000 - De mooiste paasmenu's, paaskaarten en zelfs eierdopjes zijn in een handomdraai gemaakt met één van de vier nieuwe kleurenprinters van HP. De DeskJet 840C, DeskJet 843C, DeskJet 930C en DeskJet 950C zijn niet alleen geschikt voor het maken van brieven in zwart-wit, maar vooral ook voor het afdrukken van realistische foto's en allerlei creaties in kleur. De printers zijn verkrijgbaar voor de consumentenadviesprijs van respectievelijk fl. 349,-, fl. 399,- fl. 499,- en fl 699,- (inclusief BTW).

Mooi ontwerp
De vier nieuwe printers mogen gezien worden. Met hun mooie ronde vormen passen ze perfect in huis. Bij de HP DeskJet 840C zijn bovendien printerdeksels verkrijgbaar in vijf fruitige iMac-kleurtjes (aardbei, bosbes, druif, mandarijn en limoen) (per deksel fl. 25,- inclusief BTW). De DeskJet 843C heeft standaard een blauwe deksel.

Alle printers beschikken over de unieke kleurentechnologie van HP (HP PhoteREt Precision Technology). Deze zorgt voor realistische afdrukken van fotokwaliteit op alle soorten papier. De printers kunnen worden gekoppeld aan PC's en Mac's (via een USB-poort) en zijn ook te gebruiken met PC's via een parallelle poort. Installatie is zeer eenvoudig; binnen een paar minuten ben je startklaar.

HP DeskJet 840C en 843C
De DeskJet 840C en 843C leveren afdrukken van goede fotokwaliteit, zijn zeer betrouwbaar, eenvoudig in gebruik en snel. Model 840C drukt af met een snelheid tot 8 pagina's per minuut en model 843C tot 9 pagina's per minuut. Ondanks hun hoge snelheid zijn ze één van de geruislooste printers in hun soort. De printers zijn zo ruimtebesparend en compact ontworpen dat er in elke huis wel een plaatsje voor hen is te vinden.

HP DeskJet 930C en 950C
De DeskJet 900 serie maakt gebruik van de nieuwste generatie inktjettechnologie, HP PhotoRet III. Deze technologie zorgt voor echte fotokwaliteit en zeer hoge snelheid. De HP DeskJet 930C is een stijlvolle all-rounder en beschikt over een opklapbare papierlade die het apparaat nog compacter maakt. Ideaal dus voor gebruikers die slechts een beperkte werkruimte ter beschikking hebben. Deze printer drukt af met een snelheid van 9 pagina's per minuut in zwart. De DeskJet 930C heeft bovendien een aparte fotostand waarmee foto's kunnen worden afgedrukt (met een resolutie van 2400 dpi).

Degenen die interesse hebben in (digitale) fotografie kiezen voor het fotomodel: de HP DeskJet 950C. Deze printer drukt maar liefst 11 pagina's per minuut in zwart af. Bovendien heeft de HP DeskJet 950C een tweede papierlade voor nog eens 20 vel 10x15 cm fotopapier. Met dit papier zien de afdrukken er niet alleen uit als echte foto's, maar voelen ze ook zo aan. Uiteraard staat het gebruiksgemak hierbij voorop. Zo kan eenvoudig tussen de verschillende papierlades worden gewisseld door het omzetten van een schakelaar.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Informatie over Hewlett-Packard en het Y2K-programma is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent is HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 83.200 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Noot voor redacties