Sun sluit eerste kwartaal af met recordomzet en recordwinst

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000
Keywords: Sun sluit eerste kwartaal af met recordomzet en recordwinst

Sun Microsystems, inc. (nasdaq: sunw) heeft in het eerste kwartaal van haar boekjaar 2000 uitstekende resultaten behaald. d e omzet van dit kwartaal, dat op 26 september 1999 werd afgesloten, bedroeg $ 3,122 miljard. dat is een groei van 25 pro cent ten opzichte van dezelfde periode in boekjaar 1999. sun en palm computing bi eden gezamenlijk diensten voor handheld-toepassingen sun microsystems en palm computing, onderdeel van 3com, bieden vanaf vandaag het sun .com consulting-progr amma aan. binnen dit programma biedt sun adviesdiensten voor het ontwikkelen en aanbieden van bedrijfsapplicaties op han dheld computers, gebaseerd op het palm computing-platform. sun en cisco werken same n aan op ip gebaseerde unified communications-oplossing voor service providers sun microsystems en cisco systems werken samen aan de ontwikkeling van een end-t o-end unified communications-oplossing voor service providers. met deze gezamenlijke oplossing kunnen service providers (sp's) hun klanten onafhankelijk van plaats, tijd of device geconsolideerde voice-, fax- en e-mail-diensten aanbieden. sun en bmc software stro omlijnen klantondersteuning sun microsystems heeft bmc software geselecteerd voor het sun vendor integration programma (sunvip). binnen dit programma bieden be ide ondernemingen gezamenlijke ondersteuning voor bmc-software op het solaris-besturingssysteem.

spacer

1999 : januari | februari | maart | april | mei | juni | juli | augustus | september | oktober

webtone webtone webtone webtone Copyright 1994-2000 Sun Microsystems Nederland BV, Computerweg 1, 3821 AA, Amersfoort - Netherlands. All rights reserved. Wettelijke bepalingen. Privacy Policy. Feedback spacer spacer spacer spacer spacer