Freehold komt met internetsite voor ondernemers

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000

Freehold komt met internetsite voor ondernemers

?onderneemhet.nl? gratis zakelijke startpagina voor alle ondernemers

Amsterdam, 1 februari 2000 - Vandaag start onderneemhet.nl, de tweede portal van Freehold BV, een initiatief van ING Bank, Nationale Nederlanden en Postbank. Freehold BV introduceerde vorig jaar Freeler, één van de eerste gratis internetaanbieders. Onder de ruim 360.000 leden van Freeler bevinden zich ongeveer 40.000 ondernemers. Zij krijgen met www.onderneemhet.nl de mogelijkheid tot een zakelijke startpagina. De portal is toegankelijk voor elke ondernemer met een internetaansluiting.

onderneemhet.nl streeft ernaar om een waardevol instrument te zijn in de bedrijfsvoering van ondernemers. Ondernemers vinden op onderneemhet.nl zakelijk nieuws, vakliteratuur, marktontwikkelingen, relevante zoekfuncties en praktische internet-tools zoals links naar voor ondernemers interessante sites. Deze informatie is ingedeeld in vijf hoofdcategoriën, namelijk: actualiteiten, achtergronden, netwerken, internetgidsen en vraag & aanbod. Daarbij krijgt de portalsite wekelijks een actueel thema dat elke dag vanuit een andere invalshoek wordt belicht. De eerste vier thema´s zijn starten, e-commerce, liefde voor het vak en ondernemen. De invalshoeken zijn: P&O, marketing/sales, ICT, juridische-, financieel/fiscale aspecten, en in het weekend de ondernemer als mens.

onderneemhet.nl nodigt ondernemers uit om hun ervaringen en plannen voor de toekomst te delen met anderen, onder andere door discussiegroepen en netkringen. Daarbij is er een aparte plek voor starters. Ook is op onderneemhet.nl ruimte voor het aanbieden van producten en diensten via rubrieksadvertenties. Diverse columns moeten de ondernemer helpen bij de bedrijfsvoering. Een voorbeeld hiervan is de column over e-business, waarin ingegaan wordt op de actuele mogelijkheden en toepassingen van het net voor zakelijke doeleinden.

onderneemhet.nl biedt een brede en gevarieerde inhoud en wil de meest bezochte en best gewaardeerde website voor ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf worden. Nieuws en achtergronden worden geleverd door De Zaak. Andere contentpartners zijn onder andere Bruna, Surfboard en Track.

Over Freehold
Freehold BV is een initiatief van ING Bank, Nationale Nederlanden en Postbank. Via Freehold wordt een stimulans gegeven aan de acceptatie en ontwikkeling van internet in Nederland met als doel het verbeteren van het bereik van internet als informatie, communicatie- en distributiekanaal voor zakelijke en particuliere toepassingen. Freehold BV is een zelfstandige onderneming die op dit moment twee portals exploiteert, namelijk Freeler en onderneemhet.nl Freehold BV staat onder leiding van Marque Joosten.

Schoep & Van der Toorn
Ronald Schepers
Telefoon: 020 - 487 4000
e-mail: (ronald.schepers@svdt.nl)