Nieuwe managementfuncties PR Influx

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000

Nieuwe managementfuncties voor
Peter Rough en Hans Kooistra

Alkmaar, februari 2000 - - Staffware, marktleider op het gebied van Workflow- management, heeft afgelopen jaar opnieuw een grote expansie doorgemaakt. Vele organisaties hebben reeds het belang van Workflow in bedrijfsprocessen onderkend en Staffware Workflow een centrale plaats binnen hun bedrijfsprocessen gegeven. Onder andere de intentie van Staffware om haar huidige marktleiderschap te versterken en nog verder uit te breiden heeft onlangs tot enkele veranderingen binnen de Staffware directie- en managementstructuur geleid.

Dankzij het succes van Staffware in Europa bekleedt voormalig Managing Director van Staffware BV Peter Rough sinds kort de positie van Managing Director B.F.G. Dit betekent dat hij verantwoordelijk is voor Benelux (Nederland en België), Frankrijk en Duitsland. De scepter van Managing Director van Staffware BV is overgedragen aan Hans Kooistra. Kooistra vervulde sinds 1997 de rol van Sales Director van Staffware BV.

Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB Alkmaar.
Telefoon: 072 - 512 0728, fax: 072 - 512 9175.
www.staffware.com, e-mail: (info@staffware.nl).

Staffware
Staffware is de marktleider op het gebied van Workflowmanagement en is toonaangevend in de automatisering van documentgebaseerde en andere administratieve processen. Het product Staffware maakt een snelle ontwikkeling van workflowoplossingen die bedrijfsregels en -processen automatiseren, mogelijk. Hierdoor kunnen de service aan de klant, de concurrentiepositie, de productiviteit van de organisatie en het voldoen aan strenge wetgevingen, regels en eisen worden verbeterd. Staffware is wereldwijd de snelst groeiende organisatie in de Workflowsector. Met meer dan 640.000 gebruikers is Staffware marktleider met een marktaandeel van 25% in 1998 (volgens Gartner Group). De workflowsoftware, ontwikkeld en gedistribueerd door Staffware, wordt in meer dan 50 landen op de markt gebracht en ondersteund door een netwerk van ruim 360 partners. Volgens recente onafhankelijke onderzoeken, behoort Staffware tot de top 50 van softwarebedrijven in Europa en tot de top 200 van de wereld. Staffware functioneert op een brede reeks IT-platforms en is inzetbaar in client/server omgevingen. Waarbij aan de client zijde gebruik gemaakt kan worden van alle soorten Windows, Motiv en 'thin-clients' en aan de server zijde van circa 40 soorten Unix en Windows NT; zowel Intel als Alpha. Combinaties van verschillende clients, servers en databases zijn ook mogelijk en ondersteunen zodoende de mogelijkheid om 'enterprise-wide' te groeien. Om de computingstrategie volledig te ondersteunen integreert het met onder andere onafhankelijke toepassingen, imaging, documentbeheer en 'line of business'-systemen.
Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op het Web: www.staffware.com.
___________________________________________________________________ Redactionele informatie:
Pb0100
Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661. E-mail: PR (Influx@cs.com).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PR (Influx@cs.com)
Influx-pr.com