TULIP bundelt Microsoft Word 2000 of Office Small Business

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000

's-Hertogenbosch, 3 februari 2000

TULIP BUNDELT MICROSOFT WORD 2000 OF OFFICE 2000 SMALL BUSINESS BIJ TULIP VISION LINE® PRODUCTEN

Tulip en Microsoft hebben een overeenkomst gesloten tot het meeleveren van Microsoft Word 2000 of Office 2000 Small Business bij alle Tulip Vision Line® systemen. De overeenkomst beslaat een periode van 1 jaar en zal mogelijk verlengd worden. Deze overeenkomst past in Tulips strategie om samen met partners totaaloplossingen aan te bieden.

Vanaf 1 februari wordt Word 2000 standaard geïnstalleerd op alle Tulip Vision Line® producten, zowel in Nederland als in de andere Europese landen waar Tulip actief is. Tulip biedt klanten bovendien de mogelijkheid om standaard andere producten van Microsoft te laten installeren, zoals Microsoft Works Suite 2000, Office 97 Small Business Edition of Office 2000 Small Business. Met deze bundling streeft Tulip ernaar haar productaanbod naadloos op de eisen van haar klanten aan te laten sluiten.

'Flexibiliteit is de kern van deze overeenkomst. Wij geloven dat we met deze bundeling voorzien in een duidelijke behoefte van onze klanten, maar het is heel belangrijk dat we ze daarbij tevens alternatieven bieden', stelt Peter van Leeuwen, Business Manager van Tulip Computers International.

"Meer en meer organisaties willen complete systemen van hun leveranciers, met alle benodigde software. Tulip Computers biedt haar klanten een keuze uit de meest gebruikte zakelijke applicaties, die gebundeld worden bij alle nieuwe systemen," aldus Marcel Boshuizen, OEM Account Manager van Microsoft Benelux.

Training
Tulip zal tevens standaard trainingsprogramma's voor Microsoft Word 2000 en voor het geïnstalleerde besturingssysteem pre-installeren op de Tulip Vision Line-systemen. Ook trainingen voor andere applicaties kunnen op aanvraag geleverd worden.

Microsoft, Windows en Windows NT zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.

Neem voor meer informatie contact op met:

Tulip Computers International B.V. Microsoft B.V. P.O. Box 3333 Michiel Gosens
5303 DH 's-Hertogenbosch Public Relations Manager The Netherlands Tel. +31 (0)20 5001274
Tel. + 31 (0)73- 6405333 Monogram Communication Strategies BV Fax +31 (0)73- 6405800 Perlita Fränkel
E-mail (Press@tulip.com) Tel. +31 (0)23 5628208
Internet www.tulip.com