R.A.M. Oppermann nieuwe directeur voor DHV Water

Nieuwe directeur voor DHV Water

Amersfoort, februari 2000

Met ingang van 1 februari 2000 is de heer ir. R.A.M. Oppermann benoemd tot directeur van DHV Water BV. Hij is hiermee opvolger van de heer ir. Th.A.A. van Overbeek die na drie en een half jaar deze functie vervuld te hebben, besloten heeft zich meer op het projectenwerk c.q. de inhoud van het werk te willen gaan richten.

DHV Water is één van de kenniscentra van de DHV Groep en is met ca. 300 medewerkers zowel nationaal als internationaal actief op het gebied van drinkwater, afvalwater en watermanagement.

De directeur maakt deel uit van de directieraad van de DHV Groep.

De heer Oppermann trad in 1977 in dienst bij de toenmalige afdeling Weg- en Waterbouwkunde van DHV. Tot 1989 was hij werkzaam in het
buitenland. Van 1989 tot 1995 gaf hij leiding aan de sector Water Resources Development van DHV Consultants BV. De afgelopen vijf jaar was hij werkzaam als
sectordirecteur Infrastructuur bij DHV Milieu en Infrastructuur BV. Gedurende zijn hele loopbaan bij DHV is de heer Oppermann betrokken geweest bij nationale en
internationale projecten op het gebied van natte en droge
infrastructuur inzake
watermanagement, irrigatie,
drainage, kustontwikkeling, havens en waterwegen.

De heer ir. D.J. Kevelam is met ingang van 1 februari 2000 benoemd tot sectordirecteur Infrastructuur. Hiervoor was de heer Kevelam hoofd van de afdeling Constructieve Waterbouw bij DHV Milieu en
Infrastructuur BV.

Noot voor redacties