Seminar over 'Het netwerk als strategisch bedrijfsmiddel'

Datum nieuwsfeit: 01-02-2000

Cisco organiseert seminar 'Het netwerk als strategisch bedrijfsmiddel' op 1 februari 2000

Intelligente netwerken dankzij end-to-end switching en policy based networking

Amsterdam, 14 januari 2000 - Cisco Systems organiseert op dinsdag 1 februari 2000 het seminar 'Het netwerk als strategisch bedrijfsmiddel'. Het seminar vindt plaats in het Figi Hotel in Zeist en duurt van 13.00 tot 16.30 uur. Aan bod komt onder meer de toepassing van intelligente switches om de prestaties van het netwerk te vergroten. Verder geeft Cisco informatie over producten om 'applicatiebewuste' netwerken in te richten en over tools voor netwerkbeheer. Ten slotte laat Cisco oplossingen zien waarmee proactief de belangrijkste netwerkbeheertaken kunnen worden georganiseerd. Het seminar is bestemd voor eindgebruikers van netwerkapparatuur. De onderwerpen en het technische niveau is afgestemd op IT-directeuren, alsmede ICT- en netwerkbeheerders. De toegang is gratis en aanmelding kan voor 27 januari 2000 via Internet: www.cisco.nl/seminar/.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 18.700 werknemers en realiseerde in boekjaar 1999 een totale omzet van 12,15 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op www.cisco.com of www.cisco.nl

Voor meer informatie:
Cisco Systems, Karin van Geelen, public relations, telefoonnummer 020 - 342 34 12,
e-mail (kgeelen@cisco.com),
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Robert de Moll, telefoon: 023 - 562 82 08, e-mail (robertdm@monogram.nl).