Tweewielers Tigelaar VOF Enschede opent website

Datum nieuwsfeit: 02-02-2000

Derde filiaal voor Tweewielers Tigelaar VOF Enschede

Tigelaar VOF in Enschede heeft als eerste rijwielvakhandel in Oost-Nederland een volwaardige vestiging op internet. De website tweewielers-tigelaar.nl biedt een grote bron aan uitgebreide, actuele
fietsinformatie.
Het Enschede familiebedrijf - twee vestigingen - heeft het afgelopen jaar zeer nadrukkelijk voor vernieuwing van haar activiteiten gekozen. Behalve de detail- en groothandel in bekende merken als Union, Juncker, Gazelle en Merida, is ook het exclusieve importeurschap voor POP-skelters en -kinderwagens verworven. Bovendien is in de vestiging aan de Weth.Gerbertstraat recent een unieke ATB-showroom ingericht.
Vernieuwing betekent niet automatisch verwaarlozing van tradities. Tweewielers Tigelaar heeft afgelopen jaar namelijk haar huismerk Hateras (omafiets) na een pauze van een aantal jaren opnieuw in de markt gezet. In korte tijd was de complete oplage van 500 fietsen uitverkocht. De rijwielvakhandel werkt aan een verdere verbreding van het assortiment met nieuwe merken.

De catalogus van Tweewielers Tigelaar vermeldt momenteel elf verschillende merken plus een uitgebreid assortiment accessoires. Internetters kunnen voortaan een grote selectie uit het aanbod op de website van Tweewielers Tigelaar bekijken. Onder het motto keuren, klikken en
kopen is het zelfs mogelijk producten online te bestellen. Vervolgens zorgt Tweewielers Tigelaar voor een vlotte aflevering; vijf werkdagen indien het rijwiel of de accessoires op voorraad zijn.
Verder biedt de homepage een kijkje in de keuken van het familiebedrijf. Foto's uit de 'oude doos' larderen een verhaal dat bol staat van traditie. Momenteel staat de vierde generatie aan het roer van de rijwiel vakhandel. De site vermeldt verder veel nieuwsfeiten, technische informatie en een reeks interessante koppelingen naar andere fietssites.

tweewielers-tigelaar.nl

Voor meer informatie (