BMC Software introduceert OnSite voor Xtreme e-vailability

Datum nieuwsfeit: 02-02-2000

Bijgaand een persbericht van BMC Software over de introductie van het certificeringsprogramma OnSite voor gegarandeerde beschikbaarheid van e-business.

Vriendelijke groeten,
Sharon Montsanto
Communications Coordinator
BMC Software

BMC Software introduceert OnSite(tm) voor Xtreme
e-vailability(tm)

Nieuwegein, 2 februari 2000 - BMC Software introduceert Onsite(tm), het eerste certificerings- en merkprogramma dat eindgebruikers met het OnSite symbool garandeert dat hun e-business activiteiten optimaal beschikbaar zijn, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, 366 dagen in het jaar. BMC vertegenwoordigt de hoogste standaard van non-stop, real-time applicatie beschikbaarheid-, performance- en recoverymanagement en ondersteunt dit met krachtige producten, methodieken en services. Toonaangevende Application Service Providers (ASPs), Internet Service Providers (ISPs) en dot-coms hebben het nieuw ontwikkelde initiatief van BMC positief ontvangen. De inmiddels gecertificeerde leden van BMC's OnSite zijn: Applicast, Corio, Interliant, Motley Fool en Navisite. Daarnaast hebben de partners Compaq, Microsoft, SUN Microsystems en SUN/Netscape de strategische alliantie met BMC versterkt door zich samen met BMC te verbinden aan de 'xtreme availability'.

"Het draait allemaal om service. Met de introductie van OnSite delen BMC en onze gecertificeerde leden een gezamenlijke visie die een ideaal eindgebruik garandeert" zegt Max Watson, President en CEO van BMC Software. "Het is niet meer voldoende om het vertrouwen te hebben dat je systemen 'up and running' zijn. In de chaotische businessomgeving van vandaag moet je er van op aan kunnen dat die systemen er zijn op het moment dat je deze het hardst nodig hebt. Met BMC Software OnSite , ben je hiervan verzekerd", aldus Max Watson.

BMC OnSite
De kern van de OnSite certificering begint bij de service assurance management methodiek. Daarnaast dient ieder toekomstige OnSite-lid resoluut te kiezen voor de ideale implementatie van producten die nodig zijn voor optimale kwaliteitsservice van het eindgebruik. HealthChecks(tm), gecombineerd met het Elite Respons Program zijn de elementen die garanderen dat leden continu op het juiste spoor zitten voor het leveren van het hoogste niveau van kwaliteitsservice. Kenmerken van het Elite Response Program zijn een voorgeprogrammeerde Elite Response Analyst die verantwoordelijk is voor de wensen van de klanten, inclusief pro-actieve ondersteuning, training en on-site bezoeken. Maar daarnaast ook maandelijkse incidentele tracking rapportages, configuratie profielmanagement, teleconferentie faciliteiten en inleidende introducties van BMC support procedures die beschikbaar zijn voor BMC Software OnSite leden.

BMC Software OnSite Partners
Gecertificeerde BMC Software OnSite-leden zijn momenteel Applicast, Corio, Interliant, Motely Fool en Navisite.

OnSite-leden hebben de volgende voordelen:

* Besparing in tijd en kosten als gevolg van geautomatiseerde applicatieservice,

* Minder tijd nodig voor het opsporen en herstellen van problemen,
* Efficiënter gebruik van IT-resources,

* Constante verbetering van de IT-processen.

Daarnaast krijgen klanten alle voordelen van een partnership met een toonaangevend bedrijf dat meer dan 19 jaar ervaring heeft met het managen van kritische applicaties. Door bekendheid te geven aan de hoogste standaarden en praktijksituaties van gegarandeerde bedrijfsbeschikbaarheid, stelt BMC Software OnSite een organisatie in de gelegenheid om zichzelf te onderscheiden van concurrenten. Het BMC Software OnSite symbool garandeert dat de organisatie voldoet aan de strengste voorwaarden voor het bieden van hoogwaardige kwaliteitseisen.

BMC Software
BMC Software is wereldwijd toonaangevend leverancier van beheeroplossingen waarmee de beschikbaarheid, de performance en het herstelvermogen van bedrijfskritische applicaties worden gewaarborgd. Deze Application Service Assurance strategie combineert unieke producten met Professional Services en hoogwaardige klantondersteuning. Hiermee garandeert BMC Software 24 uur per dag beschikbaarheid van e-business applicaties die voor bedrijven en hun klanten cruciaal zijn. Vooraanstaande internationale bedrijven stellen al meer dan 19 jaar vertrouwen in BMC Software. BMC Software is een Forbes 500-onderneming en maakt deel uit van de S&P 500. De omzet over boekjaar 1999 bedroeg ruim $1.6 miljard. BMC Software is actief in meer dan 50 landen. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in Houston, Texas; de Nederlandse verkooporganisatie bevindt zich in Nieuwegein. Meer informatie over BMC Software kunt u vinden op de BMC Software home page: www.bmc.com

Meer informatie via:
BMC Software B.V.