Samenwerking SmartForce en PAT voor SAP R/3 trainingen

PAT BV

Samenwerking SmartForce en PAT voor SAP R/3

Amsterdam Zuid-Oost, 2 februari 2000

SmartForce, voorheen CBT Systems (NASDAQ: SMTF), heeft een 3-jarig samenwerkingsverband getekend met PAT, ICT Learning Solutions in Tilburg op het gebied van SAP R/3 eindgebruikerstrainingen.

PAT, met ruim 50 medewerkers zal de cursussen van SmartForce gebruiken op het gebied van training van de eindgebruikers van SAP R/3. PAT zal hierbij de SAP-cursussen inpassen in hun maatwerkoplossingen voor klanten.

De nieuwe samenwerking geeft aan PAT de mogelijkheid ruim 50 SAP-cursussen in te zetten bij klanten. Monitoring van het cursusgebruik per cursist, cursus en curriculum gebeurt d.m.v. de SmartForceReporting-omgeving. PAT heeft als enige een Nederlandstalige studiewijzer ontwikkeld bij de SAP-modules, gericht op de Nederlandstalige markt.

Jeroen Krouwels, commercieel directeur bij PAT opleidingen: .De samenwerking met SmartForce garandeert een actueel aanbod van hooggekwalificeerde SAP-opleidingen, op basis waarvan PAT met een team van ervaren trainers zorg kan dragen voor het opstellen en uitvoeren van maatwerk opleidingsplannen..
.Door de expertise van PAT m.b.t. SAP R/3 eindgebruikers-trainingen te koppelen aan SmartForce e-learning voor SAP R/3, zijn we er in geslaagd een uniek concept te ontwikkelen. zegt SmartForce directeur Benelux Bill Thorpe. .Klanten kunnen nu leren door middel van SmartForce e-learning en krijgen inhoudelijke coaching in maatwerkvorm van PAT..
.....................................................................

PAT , ICT Learning Solutions
Vanaf 1986 maakt PAT zich sterk voor praktijkgerichte trainingen en opleidingen op het gebied van ICT en richt zich in het bijzonder op de deelgebieden kantoorautomatisering, Enterprise Resource Planning en andere bedrijfsspecifieke applicaties. Doel van PAT is het maken van de vertaalslag tussen ICT en mensen, vanuit de visie dat de gebruikers uiteindelijk de nr. 1 succesfactor zijn in ICT. PAT is gevestigd aan de Sportweg 15 te Tilburg. Telefoon: 013-5945920.

Fax: 013-5945945. Website: www.pat.nl.

SmartForce
SmartForce, voorheen CBT Systems, biedt trainingsoplossingen gebaseerd op e-Learning. Met meer dan 2600 corporate klanten, biedt SmartForce flexibele, kosteneffectieve en plaatsonafhankelijke trainingsoplossingen. Het bedrijf heeft wereldwijd ruim1300 medewerkers.
Het Benelux hoofdkantoor is gevestigd aan de Hogehilweg 12E te Amsterdam Zuid-Oost. Telefoon: 020-4518040. Fax: 020-6911871. Website: www.smartforce.com.

02 feb 00 09:50