SCO en turbolinux leveren Tarantella-technologie

Datum nieuwsfeit: 02-02-2000

SCO EN TURBOLINUX GAAN TARANTELLA-TECHNOLOGIE LEVEREN IN TURBOLINUX-PRODUCTLIJN

SCO stelt Tarantella beschikbaar op TurboLinux-platform, Bedrijven werken samen aan verdere integratie Tarantella-technologie, TurboLinux gedemonstreerd tijdens LinuxWorld Expo

Amsterdam, 2 februari 2000 - SCO (NASDAQ:SCOC) en TurboLinux maakten vandaag bekend dat beide bedrijven samenwerken aan de integratie van de Tarantella-software van SCO met de gehele productlijn van TurboLinux, waardoor al hun klanten browsertoegang krijgen tot duizenden toepassingen voor Windows, UNIX en Linux.

De bedrijven gaan gezamenlijk Tarantella uitbrengen voor TurboLinux en gaan Tarantella-producten en -technologieën integreren in de productlijn voor TurboLinux-servers. TurboLinux gaat Tarantella demonstreren in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen