Opening www.VerzekeringPlein.nl

Datum nieuwsfeit: 02-02-2000
Helmond, 2 februari 2000

www.VerzekeringPlein.nl geopend

-HELMOND- Mensen op zoek naar betrouwbare en onafhankelijke informatie over verzekeringen kunnen vanaf vandaag terecht op VerzekeringPlein, een nieuw plein binnen het pleinenconcept van InterPlein. Op VerzekeringPlein wordt informatie over allerlei verzekeringsvormen in een handig overzicht gepresenteerd, zodat de bezoeker meteen de informatie krijgt waar hij naar op zoek is. Ook voor informatie over het nieuwe belastingstelsel is VerzekeringPlein een goede informatiebron.
Behalve informatie over verzekeringen kan de bezoeker gratis zoeken in de boekendatabase, een oproep plaatsen in het cafe zodat andere bezoekers er op kunnen reageren, of het laatste verzekeringsnieuws lezen.

----EINDE PERSBERICHT----
Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met de heer Rooyackers, directeur van InterPlein BV. Telefoon: 0492-502452