BedrijfsautoRAI 2000

www.rai.nl/bedrijfsautorai/nl/algemene_informatie.html

Bedrijfsauto RAI 2000, The European Road Transport Show
van 3-12 februari 2000; platform met dubbelfunctie

Amsterdam RAI maakt zich weer op voor de organisatie van één van Europa's belangrijkste tentoonstellingen op het gebied van vracht- en bestelauto's, speciale voertuigen, goederenvervoer en logistiek. De beurs sluit naadloos aan bij de internationale status die Nederland als distributieland inneemt.

Het vele productnieuws en de noviteiten die op de Bedrijfsauto RAI 2000 te zien zullen zijn, bevestigen de reputatie van de tentoonstelling als een van Europa's meest gewaardeerde en interessante vakbeurzen op het gebied van bedrijfsauto's en alles wat daarmee samenhangt.

De internationale vrachtautomerken -nagenoeg alle merken zijn vertegenwoordigd- en vele sectoren van de toeleveringsindustrie, zoals onder andere het getrokken materieel en de carrosseriebouw, tonen hun nieuwste maatoplossingen voor deze economisch zo gewichtige branche.

Locatie:
Het gehele tentoonstellingscomplex van Amsterdam RAI.

Openingstijden:
De tentoonstelling is geopend van donderdag 3 tot en met zaterdag 12 februari 2000 van 10.00 - 17.00 uur. Vanaf maandag 7 februari tot en met vrijdag 11 februari ook 's avonds geopend van 19.00 - 22.00 uur.

Toegangsprijzen:
De toegangsprijs bedraagt fl 30,00 Voor de jeugd van 4 t/m 11 jaar onder geleide, voor houders van PAS 65, alsmede voor groepsbezoek bedraagt de toegangsprijs fl. 17,50.

Volop primeurs Van groot tot klein transport worden de nieuwste producten getoond, waaronder vele belangrijke primeurs. Van de automerken laten onder andere Ford, DaimlerChrysler en Opel hun nieuwste producten zien; sommige daarvan krijgen het predikaat wereld-primeur mee.

Ook op het gebied van de zware vrachtwagens die zo belangrijk zijn voor het internationale transport, kunt u groot nieuws tegemoet zien. Voor zover nu bekend maken bij Scania, Renault en MAN belangrijke primeurs hun opwachting. Bij DAF zal de Euro 3-motor te zien zijn.

De leveranciers van getrokken materieel en de carrosseriebouwers zullen op The European Road Transport Show hun nieuwste, vaak specifieke ontwikkelingen en oplossingen voor allerlei toepassingen op basis van evenzoveel klantenwensen laten zien.

Uitreiking belangrijke prijzen Op 2 februari 2000 is de beurs weer dé plek voor productintroducties, inspirerende ideeën en de plaats waar de belangrijke brancheprijzen 'Truck of the Year' en 'Van of the Year' tijdens de persdag aan de uiteindelijke winnaars worden uitgereikt.

Technologie treffend in beeld Het beeldmerk dat voor de bezoekerscampagne voor de Bedrijfsauto RAI 2000, The European Road Transport Show is ontwikkeld, speelt in op de sterke verbondenheid die het product, de bedrijfsauto en de branche, met de elektronica kenmerken. Geschakeld via een ECU (Electronic Control Unit) worden allerlei processen in de distributie en het navigatie- en audioverkeer in werking gezet.

Op dezelfde manier is Amsterdam RAI, als gastheer voor de Bedrijfsauto RAI, The European Road Transport Show, gedurende twee weken het centrum, het centrale geheugen voor de gehele automotive-, logistiek- en distributiebranche.

Foreign Visitors Lounge
Buitenlandse bezoekers kunnen terecht in de Park Brasserie nabij de Parkhal (hal 8) waar de Foreign Visitors Lounge zich bevindt. In de Foreign Visitors Lounge, is een informatrice aanwezig die de buitenlandse bezoeker informatie kan verstrekken over de beurs en de deelnemers. Verder bevinden zich in deze lounge diverse voorzieningen en is er gelegenheid tot het lezen van buitenlandse tijdschriften en dagbladen.

Buitenterrein
Op het buitenterrein -gelegen tussen de Amstel- en Parkhal- worden door een 8-tal trailerproducenten de nieuwste producten geëxposeerd.

Catalogus
Een zeer complete catalogus is tijdens de beursdagen aan de kassa verkrijgbaar voor Fl. 15,00.

Meer informatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het projectteam (Ronald Kooyman, Jasper Steffens en Patricia ten Wolde) Bedrijfsauto RAI 2000, The European Road Transport Show, tel.: 020 - 549 1212 en fax: 020 - 549 1889. Het correspondentie adres is: Amsterdam RAI, Postbus 77777, 1070 MS Amsterdam, e-mail: (bedrijfsautorai@rai.nl)