Vacansoleil blijft shirtsponsor voetbalclub MVV

Datum nieuwsfeit: 03-02-2000
Vacansoleil blijft shirtsponsor MVV heeft het hoofdsponsorcontract met Vacansoleil verlengd. De nieuwe overeenkomst geldt voor het komende seizoen 2000-2001. Evenals vorig seizoen heeft Vacansoleil een optie om deze overeenkomst te verlengen voor het seizoen 2001-2002

Over de inhoud van het contract worden de volgende mededelingen gedaan: - het sponsorbedrag voor de periode 2000-2001 bedraagt fl. 800.000,- - het vastgestelde sponsorbedrag voor de optie 2001-2002 bedraagt fl. 900.000,- aangevuld met een variabel deel dat afhankelijk is van de resultaten - In geval MVV mocht degraderen is er in de overeenkomst een clausule opgenomen waarin afspraken zijn vastgelegd over exposure. De onderhandelingen om ook in die situatie als shirtsponsor op te treden zijn nagenoeg afgerond

MVV is zeer verheugd met de vroegtijdige beslissing van Vacansoleil om de optie in het lopende contract te lichten. Naast de financiële bijdrage heeft Vacansoleil een enorme toegevoegde waarde. Zo is Vacansoleil een drijvende kracht achter de kidsclub van MVV (MVV Superstars), is Vacansoleil shirtsponsor van het MVV Talentenplan en stelde Vacansoleil de selectie en de technische staf in staat om tijdens de winterstop een trainingskamp in Italië te kunnen beleggen. Vacansoleil laat hiermee duidelijk blijken een meedenkende en meewerkende sponsor te zijn op het gebied van public relations.

Aanpassing van de accommodatie - September 1999 heeft het bestuur van de stichting MVV een programma van eisen opgesteld.

- Begin oktober 1999 heeft het bestuur van de stichting MVV het vastgestelde programma van eisen ingediend bij de stichting Geusselt.

- Het programma van eisen ziet er als volgt uit: - Een stadion met 10.000 zitplaatsen - Realisatie van een nieuwe zittribune inclusief gastenvak op de plaats van de huidige staantribune - Uitbreiding en vergroting van het aantal horecaverkooppunten - Uitbreiding van toiletfaciliteiten op de tribunes - Vernieuwing van de kassa's en het hekwerk - Realisatie van facilitaire ruimtes (900 m2) - Realisatie van 16 skyboxen met gezamenlijke lounge - Realisatie van commerciële ruimtes (2355 m2) hieronder vallen onder meer sponsorruimtes, restaurant, ruimte voor sympathisanten, supportersclub - Realisatie van kantoorruimtes en entree (375 m2) - Aanpassing van de lichtinstallatie tot 1200 lux horizontaal en 700 lux vertikaal - Verlenging van de dakoverstekken op de boschpoort- en de hoofdtribune

Het bestuur van de stichting MVV heeft vastgesteld dat uitvoering van het totale programma van eisen noodzakelijk is om de begroting de komende jaren te kunnen laten groeien tot 16 miljoen zoals aangegeven in het beleidsplan 1999-2004.

Het bestuur van de stichting MVV heeft de toezegging van de stichting Geusselt dat in de eerste week van maart de definitieve plannen en tekeningen zullen worden voorgelegd.

Rick Plum Rick Plum ondergaat 23 februari een operatie aan zijn rechter knie i.v.m. de afgescheurde kruisband.

Anton Vriesde Anton Vriede is 6 januari geopereerd. Zijn achillespees was behoorlijk ontstoken en er zat een scheur in de pees. Hij zal tot medio februari in het gips zitten. Daarna zal hij kunnen beginnen met mijn revalidatie. Pas dan zal blijken of de operatie gelukt is. In ieder geval is het positieve dat hij na zijn operatie geen pijn meer heeft gehad. De revalidatie zal ± 4 maanden in beslag nemen dus voetballen zit er dit seizoen niet meer in.

Yvo Joordens

MVV is op zoek naar stewards

MVV is op zoek naar geschikte stewards die er voor zorgen dat iedereen zo veilig en probleemloos mogelijk voetbalwedstrijden kan bezoeken. Ter versterking van dit stewardskorps zoekt MVV dames en heren die op vrijwillige basis deel willen uitmaken van dit team. MVV verzorgt een complete opleiding die noodzakelijk is om de taken perfect uit te kunnen voeren. Bent U 18 jaar of ouder en beschikt U over een goede gezondheid. Schrijf dan een brief aan: Stichting MVV Afd. veiligheid Postbus 4444 6202 ZV Maastricht

Wij zullen U op korte termijn uitnodigen voor een informatiebijeenkomst.