Programma Goudvishal Arnhem

e-mail: (goudvish@xs4all.nl)

www.xs4all.nl/~goudvish/

hallo allemaal,
hier weer het programma voor de komende twee weken in de goudvishal. ik hoop dat het weer de weg weet te vinden naar de agendas. als dit bericht onverhoopt niet op het goede bureau terecht komt, zou u mij dit even willen melden?
alvast bedankt.

vrijdag 04 februari
Le Maxx Brandweerman & Ubermass night.
Relaxx, performance & dance
Entree: met studenten pas: f 5,- en zonder pas: f 7,50 Open: 21.00u

Persbericht:
LE MAXX is een mix van performancecafe en danceparty met een vleugje lounge. Een aantal Arnhemse DJ's (o.a. Tyson, PeterK en Tom) zullen LE MAXX 'hosten'Naast de DJ's zijn er ook live-acts, dance performances, video-instalaties en film.
Vanavond zal animatie filmer Tom Vullings een aantal van zijn animatie filmpjes laten zien. Waaronder de wereldpremiere van het nieuwste Ubermass filmpje.

Zaterdag 05 februari
Goudvishal & Beatz of Boom present Sure Shot
met live acts MUDSLINGAZ (utrecht), RUDETEENZ (zwolle) + breakdancers PERFECT
COMBINATION (apeldoorn) DJs Ali Khan &EKA
entree f 12,50 na 0:30 7,50
open 21:00

persbericht:
in samenwerking met het stadsomroep arnhem programma Beatz of Boom presenteert de Goudvishal vanavond een Sureshot avond die alle elementen van de hip hop cultuur vertegenwoordigd.
Om 22.30 zullen de 5 headz van het zwlse RUDE TEENZ hun engels en nederlandstalige hiphop brengen. Vanaf 23.30 laten de MUDSLINGAZ uit utrecht hun laatste werk laten horen en om 24.00 'breaken' de breakdancers van de PERFECT COMBINATION uit apeldoorn hun nek met de met de zeer energieke combinatie van 'poppin' & shockin', breakin' & lockin''.
Beatz of boom is elke woensdag avond te beluisteren van 21.00 tot 23.00 op stadsomroep arnhem. (kabel: 93.1 en 105.9 FM)

zaterdag 12 februari
Hardcore fest met o.a. CONGRESS(B), DISRESPECT(D), SHORTAGE(D) and LEGEND (nl).
Entree: f 12,50
zaal open: 19:00

persbericht:
er zit een scherpe metalen rand aan de doos hardcore die we vanavond open trekken; DISRESPECT uit Berlijn is het best te beschrijven als een kruising tussen Stigmata en Hatebreed. DISRESPECT speelde met bands al Sick of it al, Visions of Disorder, Morning Again en Agnostic Front.de band die in '94 het levenslicht zag heeft na twee demos een mini CD waarvan alltwee de persingen in no time uitverkocht waren eind '98 een full length CD uit gebracht die overal goede reviews kreeg.SHORTAGE komt ook uit Berlijn en wel uit de bij krakers en punks wereld beroemde wijk Kreuzberg. Deze mannen deelden het podium reeds met een hele berg bekende namen waaronder: Snapcase, Culture, Earth Crisis, Liar en Facedown.de nieuwe CD heet 'The fine line between love and hate' en is een echte knaller. SHORTAGE is momentell op tour door heel europa en zal naast nederland ook belgie, oostenrijk, frankrijk en italie aandoen. Het Belgische CONGRESS is geen onbekende in de GOUDVISHAL. Hun vette metal-core die een beetje doet denken aan de eveneens belgische band Liar, bereikte een (voorlopig) hoogte punt met hun 'angry at the sun' CD. CONGRESS is min of meer de uitvinder van de metal-edge stroming die vooral erg sterk is in de belgische H8000 scene die bekend staat om de hardtste en gemeenste muziek. Zo hard en gemeen als de muziek is, zo liefdevol en openminded is de boodschap die CONGRESS brengt.

CONGRESS HOMEPAGE: www.goodliferecordings.com

Zaterdag 12 februari
Dance: BOOGIE NIGHTS
DJs: PETERK & DEMIAN.
Entree: f 5,- (na 0.30 f 7,50)
Open: 23.30

Aansluitend op het Hardcore Festival is er nog een BOOGIE NIGHTS met DJ's PETER K & DEMIAN. Zij zullen zorgen dat de voetjes van de vloer gaan door funky beats en hippe hiphop te combineren tot een zeer verleidelijke dansmix! BOOGIE NIGHTS is een van de leukste dansparties van Arnhem en een van de weinige plekken waar je in een ongedwongen sfeer uit kan gaan!

Mieze.
Greenspot! Zonder prik
Hiep hiep hoera voor de pan pizza!