NOS-programma-aankondiging: extra uitzending Davis Cup

Datum nieuwsfeit: 04-02-2000

Van : voorlichting NOS Radio en Televisie d.d. : 3 februari 2000 Nr. : 41

DAVIS CUP WEDSTRIJD DUITSLAND-NEDERLAND BIJ DE NOS

In een extra uitzending (12.00-17.25 uur) zendt NOS-Studio Sport op TV2 rechtstreeks de twee eerste enkelspelen uit van de Davis Cup-ontmoeting tussen Duitsland en Nederland. Het commentaar wordt verzorgd door Marcella Mesker en Ted van der Meer.

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 4 FEBRUARI 1999

TV2

NOS-STUDIO SPORT

In NOS-Studio Sport (12.00-17.25 uur) een rechtstreeks verslag van de twee enkelspelen tijdens de Davis Cup-ontmoeting tussen Duitsland en Nederland.

NOS- SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) beelden van de gespeelde Davis Cup partijen tijdens de ontmoeting tussen Duitsland en Nederland.

Mtwee

Mtwee (23.00-23.55 uur) wordt deels gepresenteerd vanuit Milwaukee waar dit weekend het WK allround schaatsen wordt gereden. Mart Smeets is hier in gesprek met Gianni Romme, die een goede kans maakt op een Wereldtitel en met Eric Heiden, Amerikaan en ex-schaatser. Ooit was hij winnaar van vijf gouden medailles. Tevens een reportage over het Oost-Groningse dorpje Scheemda. Het gehele college van B&W bestaat hier uit vrouwen. Te gast in de studio zijn Hans Kemna (casting-director) en Victor Löw (acteur). Met Maartje van Weegen en Tom Egbers praten zij over het toneelstuk 'Een zwarte Pool' dat gisteren in première ging. De muzikale bijdrage wordt geleverd door de bekende Nederlandse band Volumia! In deze uitzending ook beelden van de wedstrijd Utrecht-MVV in de KPN-Telecompetitie. Presentatie: Maartje van Weegen en Tom Egbers.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) beelden van de wedstrijd Utrecht-MVV in de KPN-Telecompetitie en van de gespeelde partijen tijdens de Davis Cup-ontmoeting tussen Duitsland en Nederland. In deze uitzending ook een voorbeschouwing op het WK allround schaatsen dat komend weekend in Milwaukee plaatsvindt.