EMC benoemt Bram Joel, Anneloes Schulte en Ed Mulder

Datum nieuwsfeit: 04-02-2000

EMC benoemt Bram Joël, Anneloes Schulte en Ed Mulder

Nieuwegein,4 februari 2000 - EMC Nederland, marktleider op het gebied van systemen, software en services voor bedrijfsbrede informatieopslag, heeft Bram Joël (37) benoemd tot District Sales Manager. Anneloes Schulte (33) is benoemd tot Human Resource Manager. Ed Mulder (41) is benoemd tot Key Account Manager.

Bram Joël heeft vanaf 1990 bij Tandem Computers in verschillende sales- en sales-management functies gewerkt binnen het bank- en verzekeringswezen. Na een stationering voor Tandem in het buitenland, werkte hij korte tijd bij Oracle. In 1997 keerde hij terug naar Tandem, waar hij als Business Unit Manager Finance werkte tot na de overname door Compaq. Voor 1990 werkte Bram vanaf 1981 bij onder andere KPMG en Volmac. Hij zal in zijn nieuwe functie bij EMC het team dat verantwoordelijk is voor activiteiten van EMC in de financiële sector verder vormgeven.

Anneloes Schulte heeft een aantal jaren bij Digital/Compaq gewerkt als Employee Relations Manager, Human Resource Manager en HR&O Consultant. In de afgelopen tien maanden is zij als 'in-house recruiter' bij RAET Systems & Services werkzaam geweest. Bij EMC zal zij zich onder meer bezighouden met interne communicatie, organisatieontwikkeling, samenwerking, strategische groei en management coaching.

Ed Mulder begon zijn sales-carrière in 1978. Na 6 jaar bij Hewlett-Packard heeft hij van 1989 tot 1997 bij Computer Associates gewerkt in diverse sales,- channel-en sales-managementfuncties. Eind 1997 ging hij bij Platinum werken als Key Account Manager en richtte zich hierbij vooral op finance accounts. Per 1 januari 2000 is hij bij EMC begonnen als Key Account Manager voor het bankwezen. In deze functie gaat hij adviezen geven over de informatie-infrastructuur die EMC kan bieden.

EMC
EMC Corporation, gevestigd in Hopkinton, de Verenigde Staten, is naast IBM de grootste producent van intelligente 'disk storage' systemen voor opslag en opvragen van informatie. Het aanbod bestaat op dit moment uit de Symmetrix-serie voor mainframes van IBM, Bull, Siemens en Unisys en open systemen. Daarnaast levert EMC belangrijke softwareoplossingen voor data sharing, netwerk file services, remote mirroring en enterprise storage en back-up. EMC staat genoteerd op de New York Stock Exchange (NYSE) en beschikt over eigen vestigingen in de meeste landen, waaronder EMC Computer Systems (Benelux) B.V. in Nieuwegein. EMC behaalde over het boekjaar 1999 een omzet van $6,72 miljard en een winst van $1,18 miljard. Informatie over EMC en haar producten is beschikbaar op het World Wide Web op www.emc.com/.

Voor meer informatie:
EMC Computer Systems (Benelux) B.V., tel: 030 600 92 00, contactpersoon: Rob Venstra of
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, tel : 023 562 82 08, contactpersoon: Robert W. de Moll
(e-mail: (robertdm@monogram.nl)).