Politiebericht Capelle a/d IJssel

Capelle a/d IJssel

Politie-berichten

Jongens verlaten plaats ongeval
Capelle aan den IJssel - 4 febrari 2000 - Donderdagavond omstreeks tien uur reed een 20-jarige automobilist uit Capelle aan den IJssel op de Kanaalweg. Voor hem reden twee mannen op een scooter. Plotsklaps schoot de scooter linksvoor de auto langs, waarna de automobilist tegen de scooter aanreed. De beide mannen hadden geen papieren bij zich, waarop de Capellenaar besloot de politie te bellen. Toen hij terugkwam van het bellen, waren beide vogels gevlogen.

Aanrijding met lichtgewonden
Capelle aan den IJssel - 27 januari 2000 - Woensdagmorgen vond omstreeks negen uur een aanrijding plaats op de Capelseweg, waarbij vier automobilisten, allen afkomstig uit Rotterdam, betrokken waren. Een 34-jarige bestuurster, moest sterk afremmen voor een manoeuvre van een onbekend gebleven automobilist. De achter haar rijdende automobilist (53 jaar) reed vervolgens tegen haar auto. Waarna een 24-jarige en 49-jarige bestuurder weer tegen aan reden. De vrouw en de 53-jarige man werden overgebracht naar het IJssellandziekenhuis in verband met nekklachten.