Handleiding Bedrijf Verkopen gratis via Internet

KORTINGNET BV

Handleiding Bedrijf Verkopen gratis via Internet

De 136 pagina's tellende pocketuitgave Handleiding Bedrijf Verkopen die in de winkel f 39,- kost is gratis te bestellen op de site van De Bedrijvenbank: www.bedrijvenbank.nl.

In het boek worden diverse aspecten van de bedrijfsovername belicht: Hoe wordt de waarde van een bedrijf bepaald (Drs. Emile Huizing), Wat komt er in het overnamecontract (Mr. Edwin van Jaarsveld), Hoe bereidt u de verkoop van uw bedrijf voor (Drs. Alex van Groningen), De checklist om een bedrijf verkoopklaar te maken (Drs. Ineke Seitz) en Het belang van openheid bij het aanbieden van een bedrijf (Mr. Ben Lacor).

Met dit boek kunnen ondernemers zich voorbereiden op iets dat ze wellicht maar eens in hun leven doen: hun bedrijf verkopen.

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
De Bedrijvenbank