Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Campagne bloemisterijsector: Tijd voor kwaliteit

Datum nieuwsfeit: 07-02-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
TuinbouwNet

'Tijd voor kwaliteit' van start

Onder het motto 'Tijd voor Kwaliteit' gaat een campagne van start in de bloemisterijsector. Het doel is medewerkers in de hele keten bewust te maken van hun bijdrage aan de kwaliteit van snijbloemen. De campagne bestaat uit workshops, artikelen in vakbladen en informatie op internet. De coördinatie is in handen van het Productschap Tuinbouw (PT).

Medio maart vinden de eerste workshops plaats. Ze zijn bedoeld voor ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie