FME-CWM-workshop over 'Servicemanagement'

Vereniging FME-CWM

personeel & organisatie
FME-CWM-workshop over 'Servicemanagement'

Service wordt een steeds belangrijker onderdeel van de bedrijfsvoering. Klanten zoeken een 'totaaloplossing' voor hun problemen en service is daar onlosmakelijk mee verbonden. De Vereniging FME-CWM organiseert op dinsdag 8 februari 2000 een workshop 'Servicemanagement' voor ondernemers die service als een strategisch wapen willen inzetten om de concurrentie voor te blijven. Daarbij wordt ingegaan op zowel de inkoop- als verkoopkant van service.
Programma
Tijdens de workshop wordt het onderwerp vanuit diverse invalshoeken belicht. Deelnemers krijgen in de eerste plaats gerichte informatie over het beloningsniveau en de arbeidsvoorwaarden van service- en installatiemonteurs. Het komt steeds vaker voor dat technisch personeel wordt uitgezonden naar het buitenland om werknemers van de koper te instrueren over het gebruik en het onderhoud van de geleverde machine. De voorwaarden voor een dergelijke uitzending komen tijdens de workshop aan de orde. Daarnaast zal worden ingegaan op de technische aspecten van outsourcing. Tot slot komt de sociale zekerheid en het verzekeren van expatriates aan bod.
Locatie en datum
De workshop vindt plaats op dinsdag 8 februari 2000 op het kantoor van de Vereniging FME-CWM, Boerhaavelaan 40 in Zoetermeer. De kosten voor deelname bedragen voor lidbedrijven van FME-CWM 100,-. per persoon. Niet-leden betalen 350,- per persoon. Deze prijzen zijn inclusief documentatie en exclusief BTW. Aanmelding
Ook kunt u zich, vóór 1 februari, aanmelden het on line formulier. Vereniging FME-CWM, afdeling Marketing & Communicatie, mevr. mr. M. van der Maazen (079 - 353 13 67, e-mail: (mma@fme.nl)) terug
_____________________________________________________________