Ad Melkert houdt lezing over zorg in de 21ste eeuw

Partij van de Arbeid

Den Haag, 7 februari 2000

AD MELKERT HOUDT LEZING OVER ZORG IN DE 21STE EEUW

Dinsdag 8 februari spreekt de voorzitter van de Tweede-Kamerfractie van de Partij van de Arbeid, Ad Melkert over zorg in de 21e eeuw. Hij zal daarbij ingaan op de voorwaarden voor een betere afstemming tussen arbeidsmarkt en zorgtaken. Aan de orde komen onder meer de organisatie van de tijd (dagindeling); de inzet van lastenverlichting ten behoeve van verlof en kinderopvang; de betekenis van de nieuwe Wet aanpassing arbeidsduur (die dinsdag in de Eerste Kamer aan de orde is) en de opgave voor kabinet en coalitie om beter in te spelen op de vereisten om arbeid en zorg te kunnen combineren. De lezing wordt gehouden in De Rode Hoed, Keizersgracht 102 te Amsterdam en begint om 20.00 uur. Na de lezing vindt er een discussie plaats onder leiding van Leonard Ornstein. Deze discussie is de laatste uit een serie van vijf over de combinatie van zorg en arbeid en wordt georganiseerd door De Rode Hoed.

Voor nadere informatie: Susan Baart 070-318 2697