Nieuwe brochures Het Accommodatie Buro

Datum nieuwsfeit: 08-02-2000

PERSBERICHT

Het Accommodatie Buro b.v. te Woudenberg heeft afgelopen week de nieuwste edities van twee brochures gepresenteerd:

De Accommodatie Wijzer Noord- en Zuid-Holland geeft een up-to-date overzicht van ruim 100 accommodaties in de Randstad voor vergaderingen, trainingen en congressen.

De brochure 'Fantastische Locaties 2000' biedt een overzicht van de mooiste en meest uitzonderlijke locaties voor bedrijfsfeesten, evenementen en incentives in Nederland. Ruim 90 pagina's met niet alleen historische, sportieve en varende locaties, maar ook de mooiste musea & theaters, de beste cateraars & evenementenbureaus en diverse hotels en restaurants.

Het Accommodatie Buro b.v. is een promotie- en bemiddelingsburo voor ruim 500 zakelijke en feestelijke accommodaties in Nederland en België. Naast het uitgeven van diverse brochures, biedt het buro gratis bemiddeling bij het zoeken naar een geschikte accommodatie. Voor het bestellen van de gratis brochures of voor een bemiddelingsaanvraag, kunt U de afdeling bemiddeling bereiken via tel. 033-2867007 of e-mail (bemiddeling@acco.nl). U kunt ook zelf op zoek naar een geschikte accommodatie via de website www.acco.nl

Noot voor redacties