Cardio Control onbereikbaar via Versatel

Cardio Control

Delft, 9 Februari 2000

Cardio Control onbereikbaar via Versatel

Cardio Control, innovator en marktleider voor op de standaard PC gerichte medisch-diagnostische systemen, is al enkele weken slecht bereikbaar vanwege gebreken aan de door Versatel geleverde nieuwe telefoonverbindingen.

Sinds de verhuizing van Cardio Control op 21 januari j.l. naar de nieuwe huisvesting te Delft hebben de telefoonlijnen gebrekkig gefunctioneerd en heeft Cardio Control de firma Versatel daarvoor in gebreke gesteld. De geleden directe schade bedraagt momenteel naar schatting meer dan een half miljoen gulden.

De afgelopen dag (dinsdag) was Cardio Control zelfs de gehele dag nog onbereikbaar via de telefoon- en faxvoorziening van Versatel. Versatel kon via haar nieuwe directeur Sidney Geneste zelfs niet garanderen gistermiddag aan directeur Dick Van Luijk van Cardio Control dat de telefoon en fax weer zouden werken vandaag.

Aan alle klanten, leveranciers en relaties biedt Cardio Control hierbij excuses aan voor de ongemakken die zijn veroorzaakt door Versatel.

Cardio Control is wel bereikbaar via haar speciale internetaansluiting op (info@cardiocontrol.com) .

Op 9 maart zal Cardio Control de Jaarcijfers bekendmaken.

Voor meer inlichtingen:

D.G. van Luijk

Cardio Control NV

Mercuriusweg 1

2614 BC Delft

Tel: 015-750.5000 (indien aangesloten)

Fax:015-750.5050 (indien aangesloten)

Spoed: 06-2905.1504