Website Stichting Natuur en Milieu uitgebreid

Stichting Natuur en Milieu

Utrecht, 9 februari 2000

Website Stichting Natuur en Milieu uitgebreid met informatie over luchtvaart

Vanaf heden staat uitgebreide (Engelstalige) informatie over luchtvaart en milieu op een apart deel van de website van Stichting Natuur en Milieu.
De bezoeker van de website vindt daar informatie over de milieugevolgen van het luchtverkeer en over beleidsveranderingen die op Europees niveau nodig zijn om de milieugevolgen aan te pakken. In een 'bibliotheek' zijn recente publicaties opgenomen over dit onderwerp.
De website van Natuur en Milieu heeft ook links met de websites van buitenlandse collega organisaties die zich bezighouden met milieu en luchtvaart. Een interessante link (zie het kopje 'other (interesting, fun) links') biedt de bezoeker de mogelijkheid om zelf de uitstoot van het broeikasgas te bepalen van zijn vliegreis

www.snm.nl/aviation

Nadere inlichtingen:
Ton Sledsens, tel 030-2331328, (06-55877969)
Marijke Brunt, tel. 030-2331328