Politiebericht Brabant-Noord: Aa & Dommel

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 10-02-2000

Persbericht district Aa & Dommel/

AUTO GESTOLEN (Vught)
Woensdagavond is vanaf een parkeerterrein aan de Secretaris van Rooijstraat in Vught een donkerblauwe Mercedes 409 D bestelbus gestolen.Het kenteken van de auto is BP-27-DK.

TE VEEL GEDRONKEN (Vught)
In de nacht van woensdag op donderdag is een 37-jarige man uit Vught bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en een geldboete van fl. 390,-. De controle vond plaats op de Merpatistraat in Vught.

INBRAAK WINKEL (Vught)
In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een winkel aan de Stationsstraat in Vught. Een ruit van de winkel werd vernield, waardoor men binnen kon komen. Hierdoor is het alarm van de winkel afgegaan, waardoor de inbrekers kennelijk zijn gestoord. Onbekend is nog wat er is gestolen.

INBRAAK BEDRIJF(Schijndel)
In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan Hoofdstraat in Schijndel. Een ruit van het bedrijf werd ingeslagen waardoor men binnen kon komen. Een aantal computers werden gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Sint Oedenrode)
In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Hertog Hendrikstraat in Sint Oedenrode. Een ruit van het bedrijf werd ingeslagen waardoor men binnen kon komen. Uit het bedrijf werd een geldkistje met enkele tientjes gestolen.

GORDELCONTROLE (Haaren)
Donderdagmorgen is controle gehouden op gebruik van autogordels op de Oisterwijksedreef in Haaren. Totaal 15 personen zijn bekeurd omdat ze de autogordel niet gebruikten terwijl dat wel vereist was.

VOETGANGSTER GEWOND BIJ ONGEVAL (Vught)
Donderdagmiddag is een 67-jarige vrouw uit Vught gewond geraakt. De vrouw stak over een zebrapad de van Voorst tot Voorststraat in Vught over. Op het zebrapad werd ze aangereden door een auto bestuurd door een 21-jarige vrouw uit Vught. De automobiliste had de voetgangster niet gezien. Het slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.