Politiebericht Brabant-Noord: De Leijgraaf

Korps: Brabant-Noord, plaats: Uden 11-02-2000

Persbericht district De Leijgraaf/

GELD WEG
In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bedrijf aan de Bergstraat in Boekel. Uit een kantoorruimte werd een bedrag van enkele honderden guldens gestolen. Van het pand was een deur vernield.

AUTO?S IN HET WATER DOOR GLAD WEGDEK
Op de Rijksweg N265 in Veghel is vanmorgen een 33-jarige autobestuurder uit Bakel met zijn auto half in de sloot geraakt. Na onderzoek bleek dat de de man in een flauwe bocht rechtdoor de sloot was ingegeleden. Ter plekke bleek het wegdek spiegelglad te zijn. Nadat de auto uit de sloot was getakeld kon de man zijn weg vervolgen. Hij kwam met de schrik vrij, zijn auto bleef onbeschadigd, (was alleen een beetje vuil).
Een 27-jarige vrouw uit Erp had minder geluk. Haar auto kwam op de kop in de sloot naast het kanaal terecht. De vrouw kon zelf uit het voertuig klimmen. In het ziekenhuis bleek dat zij geen letsel had opgelopen, alleen haar lichaamstemperatuur was enigszins gedaald.