Xerox introduceert nieuwe netwerkserver voor DocuTech 135

Datum nieuwsfeit: 14-02-2000

Persbericht

Network Server Plus 135s samen met Colorbus ontwikkeld: Xerox introduceert nieuwe netwerkserver voor DocuTech 135

Amstelveen, 14 februari 2000 - Xerox introduceert de Network Server Plus (NSP) 135s, een nieuwe netwerkserver die speciaal is ontwikkeld voor de DocuTech 135 Network Publisher. De NSP 135s zal voortaan voor alle nieuwe DocuTech's 135 worden aangeboden als de standaardserver.

De server werd in samenwerking met Colorbus ontwikkeld en kan één of twee DocuTech 135-systemen aansturen. De NSP 135s neemt slechts een bescheiden hoeveelheid ruimte in en kent een hoge prijs/prestatieverhouding. Het systeem is uitgerust met een Adobe PostScript 3 interpreter, direct PDF printing, een Xionics HP/PCL 5e interpreter, verbeterde file tools en geeft thumbnail- of full-screen previews van verwerkte pagina's. Verder kent de NSP 135s een zeer gebruiksvriendelijke user interface, ontwikkeld op het nieuwe SPARC Ultra 5 platform van Sun Microsystems.

"Met deze nieuwe netwerkserver verhogen we de productiviteit voor klanten die de DocuTech 135 in hun netwerk gebruiken," aldus Thomas Wetjen, vice president en general manager Xerox Production Publishing Solutions. "Door samen te werken met Colorbus kunnen we de beste technologie in de markt nu ter beschikking stellen aan onze klanten, terwijl we zelf kunnen blijven focussen op onze eigen software zoals DigiPath en DocuSP."

De DocuTech 135 heeft een printresolutie van 600 dots per inch, verwerkt tot 135 pagina's per minuut en biedt organisaties een zeer hoge productiviteit. Zo scant het systeem onder meer hardcopy documenten waarna deze kunnen worden gecombineerd met elektronische documenten vanaf het netwerk, geprint en afgewerkt - allemaal op één locatie.

De Xerox NSP 135s wordt geleverd met de Xerox Klanten Tevredenheid Garantie. Dit betekent dat een ontevreden gebruiker, mits een onderhoudscontract is afgesloten, binnen 3 jaar na aanschaf het apparaat kan omruilen tegen een gelijkwaardig Xerox product.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket document outsourcing diensten, op het gebied van documentproductie, documentbeheer, workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1998 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,4 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.
___________________________________________________________________________

Noot voor redacties