Twee partners verwerven AVEC-status: ABECON en Lorentis

Datum nieuwsfeit: 14-02-2000

Meet the channel: AccountView Expert Centers

Twee partners verwerven AVEC-status in 1999

Twee partners van AccountView Business Software zijn er in geslaagd om in 1999 de felbegeerde AccountView Expert Center status (AVEC) te bemachtigen. Het betreft de firma's ABECON Informatiesystemen te Huizen en Lorentis (voorheen TMS Nederland) te Uden.

De AVEC-status wordt toegekend aan partners die bewezen hebben in meerdere branches thuis te zijn, zowel op verkoop- als op technisch gebied aan hun klanten voldoende ondersteuning kunnen bieden én in staat zijn om AccountView aan te passen en uit te breiden naar de wensen van hun klanten op basis van de AccountView standaarden.

Zowel de verkoopteams als de ontwikkelafdelingen van de nieuwe AccountView Expert Centers hebben het afgelopen jaar een intensief trainingsprogramma succesvol doorlopen. Zij kunnen daardoor in 2000 aan hun klanten een extra kwaliteitswaarborg bieden die de status van AccountView Expert Center verleent. AccountView-partners met de AVEC-status komen in aanmerking voor de zwaardere AccountView-implementatietrajecten en worden actief ondersteund bij marketingactiviteiten.

ABECON ABECON

ABECON Groep heeft zich vanaf 1979 ontwikkeld tot een totaalleverancier van automatiseringssystemen. Het gehele traject kunnen we voor u invullen, van advies en software-ontwikkeling tot installatie. En van opleiding en begeleiding tot service, onderhoud en beheer. Dat is op zichzelf niet uniek. Wat ABECON wel bijzonder maakt, is dat we ons willen verdiepen in uw branche om vervolgens te begrijpen hoe en waarom u werkt zoals u werkt. Pas als we dezelfde taal spreken, denken we u met kennis van zaken te kunnen adviseren.

Lorentis Lorentis

Onder de nieuwe naam Lorentis, is het Udense softwarehuis TMS Nederland nu uitgegroeid naar 15 medewerkers in 3 vestigingen, waarvan 2 vestigingen in Nederland en één Belgische vestiging in Turnhout. Lorentis ontwikkelt, verdeelt en implementeert standaard software-oplossingen voor uw financiële administratie, POS-toepassingen, Technische Dienst werkzaamheden en Financiële Prognose behoeftes. Daarnaast is Lorentis verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de Belgische BTW-module voor AccountView Windows. Als AccountView Expert Center bieden wij u een expert-service aan in de vorm van ontwikkelen van koppelingen, adviseren via onze helpdesk-lijn en kundigheid in het definiëren van uw werkelijke behoeftes.