Cisco kent Partner Award toe aan Acal, CSS, Mansys en Unisys

MCS BV
Telefoon: 023 562 82 08
E-mail: (robertdm@monogram.nl)

Cisco kent Partner Awards toe aan Acal Nederland, Computer Service Solutions, Mansys Networks en Unisys Nederland

Amsterdam, 18 februari 2000 -Op 14 februari jl. reikte René van Bergem, algemeen directeur Cisco Systems Nederland, officieel de Nederlandse Cisco Partner Awards 1999 uit voor de regio Northern Operations. Acal Nederland, Computer Service Solutions, Mansys Networks en Unisys Nederland ontvingen elk een award. De Cisco Partner Awards worden jaarlijks toegekend aan partners van Cisco en zijn bedoeld om waardering te tonen aan deze partners die in het voorafgaande boekjaar buitengewone prestaties geleverd hebben.

Acal Nederland - Beste distributeur van boekjaar 1999 Acal Nederland heeft de award gewonnen voor 'Beste distributeur van boekjaar 1999'. Acal ontving deze award vanwege de enorme groei die het bedrijf de laatste jaren consequent heeft doorgemaakt. Acal speelt in op nieuwe ontwikkelingen als de integratie van spraak, video en data en is door de goede technische productkennis optimaal in staat om organisaties te adviseren en ondersteunen bij de implementatie van Cisco-oplossingen. Meer informatie is te vinden op: www.acal.nl.

Computer Service Solutions - Beste reseller van boekjaar 1999 Computer Service Solutions (CSS) is Cisco's grootste Premier Reseller en is uitgeroepen tot 'Beste reseller van boekjaar 1999' na een omzetgroei in Cisco-producten van 224 procent. CSS kenmerkt zich door een goede samenwerking zowel intern als naar de klanten en Cisco en door zijn focus op nieuwe ontwikkelingen. Bij CSS zijn inmiddels 23 mensen werkzaam die gecertificeerd zijn als Cisco Certified Network Associate. Meer informatie is te vinden op: www.css.nl.

Mansys Networks - Beste jaar-tot-jaar prestaties en beste End-to-End provider van boekjaar 1999
Mansys Networks heeft opnieuw door kennis, kwaliteit en inzet bewezen omvangrijke projecten succesvol te kunnen realiseren. Vorig jaar ontving Mansys al de award voor beste end-to-end provider. Ook dit jaar is Mansys uitgeroepen tot beste end-to-end provider en ontving daarnaast nog de award voor beste jaar-tot-jaar prestaties. Door de gerichte focus van Mansys is het bedrijf in staat geweest om de groei te verdubbelen. Mansys is onder andere sterk vertegenwoordigd in het onderwijs en biedt voor alle branches de juist Cisco-oplossingen. Meer informatie: www.mansys.nl.

Unisys Nederland - Global partner' van boekjaar 1999 Unisys Nederland, een Gold Certified Partner van Cisco, heeft de award gewonnen voor beste global partner van boekjaar 1999, vanwege de manier waarop het bedrijf invulling geeft aan het wereldwijde partnership met Cisco. Unisys biedt grote toegevoegde waarde met name op het gebied van management, e-business, service en support. Meer informatie is te vinden op: www.unisys.nl

Distributie
Cisco distribueert haar producten in Europa uitsluitend indirect, waarbij het bedrijf gebruikmaakt van verschillende soorten partners of wederverkopers. Enerzijds zijn er de directe (1-tier) partners. Dat zijn bedrijven die rechtstreeks inkopen bij Cisco en aan eindgebruikers leveren. Anderzijds maakt Cisco gebruik van het indirecte (tier-2) distributiekanaal. Met de toenemende vraag naar netwerkoplossingen voor Internet, neemt ook het belang van dit afzetkanaal snel toe. Met name in het marktsegment van kleine en middelgrote bedrijven speelt het indirecte distributiekanaal een zeer belangrijke rol door de grote diversiteit en geografische verspreiding van bedrijven in deze markt. In Nederland heeft Cisco vijf distributeurs die rechtstreeks inkopen bij Cisco Systems en op hun beurt een groot aantal Cisco-resellers bedienen. Informatie over Cisco's partnerprogramma is te vinden op: www.cisco.nl/partner.

Over Cisco Systems
Cisco Systems, Inc (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd marktleider op het gebied van netwerkoplossingen voor Internet. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië. In Nederland is Cisco gevestigd in Amsterdam. Cisco heeft meer dan 23.000 werknemers en realiseerde in boekjaar 1999 een totale omzet van 12,15 miljard dollar. Nieuws en informatie is beschikbaar op www.cisco.com of www.cisco.nl