FME-CWM-workhsop: De winst van telecommanagement

Vereniging FME-CWM

personeel & organisatie
FME-CWM-workhsop: De winst van telecommanagement

Bedrijven krijgen vaak schrikbarend hoge telefoonrekeningen. Een kostenpost waarop flink te bezuinigen valt als de moeite wordt genomen uit te zoeken welke telecomleverancier nu echt de goedkoopste is. Om lidbedrijven inzicht te geven in de kosten van telecommunicatie en hoe de telecomkosten het beste kunnen worden 'gemanaged' organiseert FME-CWM in samenwerking met de Vereniging Inkoopcontact en de stichting Telecomgebruikers Nederland (sTN) een voorlichtingsbijeenkomst in drie regio's over telecom-kostenreductie.
Waarom telecommanagement?
De tijd is rijp voor serieus telecommanagement. De telecommunicatiebranche bevindt zich midden in een liberaliseringsproces, waardoor er voordelen zijn te behalen. Zonder dat u zich in het labyrint van telecomaanbieders hoeft te begeven krijgt u tijdens de voorlichtingsbijeenkomst inzicht in de markt en hoe u kunt besparen op uw telecommunicatiekosten. John van der Meulen, directeur van de stichting Telecomgebruikers Nederland (sTN), verzorgt tijdens de bijeenkomst een inleiding. Vervolgens kunnen bezoekers zich laten informeren op de telecom-informatiemarkt.
sTN Telecomgebruikers Nederland
De stichting Telecomgebruikers Nederland zet zich in voor de verlaging van telecommunicatiekosten van ruim veertig aangesloten branche- en koepelorganisaties. De Stichting onderhandelt als onafhankelijke belangenbehartiger met alle telecomaanbieders op de Nederlandse markt. De Vereniging FME-CWM heeft met sTN een raamovereenkomst gesloten waardoor lidbedrijven kunnen profiteren van aanzienlijke kortingen op het vaste en mobiele telefoonverkeer en de digitale vaste verbindingen.
Locaties en data
De voorlichtingsbijeenkomst 'De winst van telecommanagement' vindt plaats op dinsdag 15 februari 2000 van 16.00 uur - 18.30 uur in het Fujifilm Stadion (NAC), Stadionstraat 3 in Breda (telefoonnummer 076 - 521 45 00). De bijeenkomst is uitsluitend toegankelijk voor leden van de Vereniging FME-CWM en de Vereniging Inkoopcontact. Voor lidbedrijven in de regio Noord/Oost vindt op dinsdag 28 maart aanstaande dezelfde voorlichtingsbijeenkomst plaats en voor lidbedrijven in de regio West-Rijndelta op dinsdag
18 april aanstaande. De locaties worden later bekend gemaakt. De kosten voor deelneming bedragen per persoon 35,- (exclusief BTW). Aanmelding
U kunt zich aanmelden via het on line formulier). Vereniging FME-CWM, afdeling Marketing & Communicatie, mevr. mr. M. van der Maazen (079 - 353 13 67, e-mail: (mma@fme.nl)) of Vereniging Inkoopcontact mevr. drs. I. van Maarschalkerweerd (079