Hoofd afdeling Applicatietechnologie VAI is duobaan

Datum nieuwsfeit: 15-02-2000

Hoofd afdeling Applicatietechnologie is duobaan

VAI combineert ervaring en vaardigheden
van medewerkers in duobaan

Veenendaal, 15 februari 2000 - Heidi van Veldhuisen en Ben van der Vegt zijn samen benoemd tot Hoofd Applicatietechnologie bij VAI bv.

Het Veenendaalse VAI heeft de functie van Hoofd Applicatietechnologie opgesplitst in twee banen, waardoor verantwoordelijkheid, kennis en ervaring worden gedeeld en de effectiviteit van de dienstverlening kan worden geoptimaliseerd. Met de duobaan speelt VAI in op een trend in maatschappij en bedrijfsleven en komt het tegemoet aan de behoefte van medewerkers om flexibeler te kunnen werken.

De afdeling Applicatietechnologie is een technische afdeling waar de medewerkers zich bezighouden met de inrichting van IT-infrastructuren en de implementatie van de Basis Werk Omgeving (BWO). Van het Hoofd Applicatietechnologie wordt verwacht dat hij of zij oog heeft voor de personele behoeften van de medewerkers, de jaarplanning opstelt en de projecten begeleidt. Deze werkzaamheden vragen naast een uitgebreid technisch inzicht tevens communicatieve vaardigheden, boekhoudkundige kennis, mensenkennis en leidinggevende capaciteiten.

Heidi Van Veldhuisen (1974) en Ben van der Vegt (1968) zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor de afdeling Applicatietechnologie. Beiden waren voorheen werkzaam bij VAI, respectievelijk in de functie van medewerkster Projecten Bureau en Afdelingsmanager.

VAI bv, opgericht in 1997 houdt zich bezig met de inrichting van technische infrastructuren voor grotere organisaties, onder andere op basis van Microsoft-producten. Daarnaast ondersteunt VAI haar klanten bij het voorbereiden en uitvoeren van wijzigingen. Ruim 50 bedrijven en instellingen, waaronder ministeries, verzekeringsbedrijven en telecom organisaties maken inmiddels gebruik van BWO. Bij VAI werken 120 medewerkers.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties