Big Brother Ruud bij opening The Phone House in Hilversum

Datum nieuwsfeit: 15-02-2000

P E R S B E R I C H T

'Knuffelbeer' Ruud bij The Phone House in Hilversum Ster uit Big Brother laat stem en handtekeningen achter

Hilversum, 15 februari 2000 -- De 'knuffelbeer' uit Breda opent op 19 februari aanstaande een nieuwe vestiging van The Phone House. Van 14.15 uur tot ongeveer 16.15 uur zal Big-Brother Ruud aanwezig zijn in de winkel aan de Kerkstraat 53 in Hilversum. Voor The Phone House is dit de 1e vestiging in Hilversum. Landelijk wil The Phone House dit jaar nog ongeveer 35 winkels openen. Voor 5 daarvan hebben zij 'knuffelbeer' Ruud gecontracteerd.

Manager Carlos Tempelman van de nieuwe winkel aan de Kerkstraat: "Klanten die bij ons op 19 februari een nieuw Dutchtone abonnement afsluiten krijgen een door Ruud gesigneerd Big-Brother-boek. Daarnaast krijgt iedereen die een Dutchtone pakket aanschaft (prepaid of abonnement) een CD met daarop een voice-mail boodschap van de ster uit het Big-Brother-huis. De door Ruud ingesproken boodschap kunnen zij vervolgens thuis op hun eigen antwoordapparaat of voicemail opnemen. Voor zowel het gesigneerde boek als de CD geldt dat deze exclusief en alleen die dag bij The Phone House te verkrijgen zijn."

De reden dat The Phone House Big Brother Ruud heeft gecontracteerd voor een aantal openingen ligt redelijk voor de hand. Carlos Tempelman: "Het spreekt voor zich dat wij Ruud graag als persoonlijkheid aan deze winkel binden. Ruud spreekt de taal van onze doelgroep. Iets dat The Phone House in al haar winkels doet. Geen uitgebreide lezingen of ondoorzichtige adviezen. The Phone House geeft de bezoekers een onafhankelijk advies in begrijpelijke taal."

Grootste onafhankelijke keten
The Phone House is de merknaam van The Carphone Warehouse, Engelands grootste onafhankelijke winkelketen voor mobiele telefonie. The Phone House opereert ook in Frankrijk, Spanje, Duitsland en België. The Carphone Warehouse heeft meer dan 725 winkels met ruim 3 miljoen klanten en is daarmee de grootste onafhankelijke winkelketen in Europa. De omzet van deze winkels bedraagt meer dan 1 miljard gulden.

The Phone House is gevestigd in onder andere: Alkmaar, Almelo, Almere, Alphen a/d Rijn, Amersfoort, Amsterdam (4), Apeldoorn, Breda (2), Delft, Den Bosch, Den Haag (2), Dordrecht, Drachten, Eindhoven, Ede, Eindhoven, Emmen, Gorinchem, Groningen, Haarlem (2), Heerenveen, Heerlen, Hengelo, Hoogeveen, Leeuwarden, Lelystad, Maastricht, Oosterhout, Oss, Roosendaal, Rotterdam (5), Sneek, Utrecht, Veenendaal, Venlo en Zwolle.

/////

Noot voor de redactie,