Ochtendseminar Windows 2000 in Golden Tulip Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 16-02-2000

Ochtendseminar Windows 2000, 16 februari Golden Tulip Zoetermeer

Op 17 februari aanstaande lanceert Microsoft de nieuwste versie van haar besturingssysteem; Windows 2000. Eén dag eerder op 16 februari stellen wij u in de gelegenheid gedurende één ochtend alles te vernemen over dit nieuwe produkt én de toepassingen ervan voor u.

Veilig migreren
In samenwerking met Microsoft zullen wij u niet alleen op de hoogte brengen van alle nieuwe mogelijkheden en verbeteringen van deze nieuwe versie van Windows, we geven ook aan wat de mogelijkheden zijn voor het beheer van een Windows 2000 omgeving en hoe Syntegra met of voor u een migratie naar Windows 2000 aanpakt. Voor dit nieuwe platform volgen we de kritieke stappen voor een succesvolle migratie en een goede beheersbaarheid.

Aanvullende diensten
Naast alles over migreren naar Windows 2000 informeren wij u ook over de licencering van Windows 2000 met uitgebreide mogelijkheden. Daarbij geven wij u aanvullend informatie over het certificeren van MCSE-2000 met de trainingen en opleidingen die Syntegra u kan bieden. Kortom, Syntegra biedt u een uitgelezen kans om in één ochtend volledig op de hoogte te komen van de mogelijkheden en consequenties van Windows 2000 voor uw organisatie.

Gratis deelname

Deelname aan dit seminar is geheel gratis en het begint om 09.00 uur en zal rond 13.00 uur eindigen. Het seminar wordt gehouden in het Golden Tulip Hotel te Zoetermeer. Graag nodigt Syntegra u uit om bij dit seminar aanwezig te zijn. U kunt zich direct aanmelden via het registratieformulier. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Syntegra Marketing & Communication, telefoon 079 - 368 23 45 Of via e-mail (info@syntegra.nl).

Met vriendelijke groet,
Syntegra

Sandra Boom
Marketing & Communications

2700 AN ZOETERMEER

Tel: 0031 (0) 79-368 2345
Fax: 0031 (0) 79-368 2306
Site: www.syntegra.nl

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Op al onze rechtsverhoudingen, aanbiedingen en overeenkomsten waaronder Syntegra goederen en diensten levert zijn met uitsluiting van alle andere voorwaarden onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze worden u op aanvraag direct kosteloos toegezonden. Tevens kunt u deze vinden via onze homepage www.syntegra.nl
On all offers and agreements under which Syntegra supplies goods or services of whatever nature, the general terms and conditions from Syntegra Groep B.V. exclusively apply. The general terms and conditions shall be promptly submitted to you on your request. You can also find these via our homepage www.syntegra.nl