NOS-Televisie programma-aankondiging

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-AANKONDIGING 16 FEBRUARI 2000

TV2

ABN/AMRO-TENNISTOERNOOI

Beelden van de gespeelde partijen tijdens het ABN/AMRO-tennistoernooi in Rotterdam (16.30-17.25 uur).

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) beelden van gespeelde partijen tijdens het ABN/AMRO-tennistoernooi in Rotterdam.

NOS-STUDIO SPORT

NOS-Studio Sport (20.30-21.50 uur) wordt gepresenteerd vanuit Ahoy in Rotterdam waar het ABN/AMRO-tennistoernooi plaatsvindt. In deze uitzending verschillende gasten uit de tenniswereld en beelden van de gespeelde partijen tijdens het tennistoernooi in Rotterdam. Ook aandacht voor het NBA Allstar gala en er wordt in de studio afscheid genomen van Adrie van der Poel.

NOS-STUDIO SPORT

In NOS Studio-Sport (23.00-00.00uur) beelden van de gespeelde partijen tijdens het ABN/AMRO-tennistoernooi in Rotterdam, de wedstrijd FC Utrecht-Roda JC in de KPN-Telecompetitie en de volleybalwedstrijd Dynamo-Treviso (mannen) in de Champions League.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) beelden van de gespeelde partijen tijdens het ANB/AMRO-tennistoernooi in Rotterdam.

NOS-RADIO PROGRAMMA INFORMATIE 16 FEBRUARI OP RADIO 1

NOS-LANGS DE LIJN

In NOS-Langs de Lijn (20.00-23.00 uur) flitsen van de wedstrijden FC Utrecht-Roda JC, NEC-Dordrecht '90 en RKC-Vitesse om de Amstel Cup, de volleybalwedstrijd Dynamo-Treviso (mannen) in de Champions League en het ABN/AMRO-tennistoernooi in Rotterdam.