Sphere Communications levert E1-interface telefoonsysteem

Datum nieuwsfeit: 16-02-2000

Sphere Communications levert E1-interface voor netwerkgebaseerd telefoonsysteem

Wereldmarktleider in gedistribueerde PBX-systemen levert E1-interface voor koppeling aan Europese publieke telefoonnetwerken

Sphere Communications Inc., ontwikkelaar van het toonaangevende bedrijfs-telefoniesysteem Sphericall", start de levering van de E1 COHub. Dit is een oplossing waarmee de Sphericall netwerkcentrale via een E1 PRI ISDN-verbinding kan worden gekoppeld aan het publieke, circuitgeschakelde telefoonnetwerk.

"De vraag naar onze innovatieve 'spraak over data'-oplossing vanuit Europa neemt almaar toe", aldus Byron Brooks, Vice-President International Sales bij Sphere Communications. "De EU-markt is hierover erg opgetogen omdat hiermee voor het eerst een beproefde, economische en schaalbare, netwerkgebaseerde oplossing beschikbaar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen