Rogue Wave Software introduceert Objective Studio

Datum nieuwsfeit: 16-02-2000

Stingray divisie van Rogue Wave Software kondigt Objective Studio voor Windows 2000 tegen zeer gereduceerde prijzen aan.

Objective Studio geeft Visual Studio ontwikkelaars de mogelijkheid met ALT, XML, HTML en verscheidene andere nieuwe kenmerken te werken.

Amsterdam, 16 februari 2000. De Stingray divisie van Rogue Wave Software (NASDAQ:RWAV) kondigt vandaag de beschikbaarheid van Objective Studio voor Windows 2000 aan. Objective Studio voor Windows 2000 geeft programmeurs de noodzakelijke componenten om Windows applicaties snel en gemakkelijk te ontwikkelen in de Visual Studio omgeving. Rogue Wave Software levert deze release van Objective Studio met een prijsverlaging van bijna 50% vergeleken met eerdere versies.

"Van de desktop tot de high-end servers, Windows 2000 producten maken je onderneming klaar voor Internet, versterken de betrouwbaarheid van je systeem en reduceren kosten door verbeterd management. Wij zijn zeer blij dat Stingray deelneemt aan de lancering van Windows 2000, het business operation systeem voor de volgende generatie PC computing. De producten van Stingray hebben zich continu bewezen als waardevolle partner van Visual Studio. Met de release van Studio 2000 levert Stingray een complete tools-set voor Windows DNA-ontwikkelaars," aldus Tod Nielsen, vice-president van developer marketing van Microsoft.

De productlijn geeft programmeurs de meest complete ontwikkeltools die er zijn voor applicaties voor Microsoft Windows DNA. Objective Studio geeft support aan ATL-gebaseerde applicatie-ontwikkeling met een wizard die source codes genereert voor controls op maat. Tevens levert de productlijn een tool om source codes te genereren van een XML-schema en de mogelijkheid om grid blocks als HTML-tabellen te bewaren. Bovendien kunnen klanten nu zelf een studio samenstellen met individuele producten, in plaats van een voorverpakte Studio te moeten aanschaffen.

De belangrijkste kenmerken van Objective Studio:

- geheel nieuwe ondersteuning voor HTML, XML en BizTalk import en export;

- nieuwe Windows / Office 2000 kenmerken zoals Microsoft Agent;
- een nieuw overzicht van de hiërarchie voor de grid-component van Objective Studio;

- geheel nieuwe ondersteuning voor ontwikkeling van ATL-gebaseerde applicaties;

- verbeterde compatibiliteit met ATL en DNA 2000.

Rogue Wave biedt de producten van Objective Studio 2000 tegen een zeer gereduceerde prijs aan. Tevens biedt Rogue Wave een speciale volume-prijs voor meervoudige licentie-aankopen. Klanten die via de website van Rogue Wave producten aanschaffen, ontvangen een extra korting.

Klanten kunnen hun eigen studio's op maat samenstellen uit de volgende producten:

- Stingray Objective Grid voor Visual C++

- Stingray Objective Grid Pro voor Visual C++

- Stingray Objective Toolkit voor Visual C++

- Stingray Objective Toolkit Pro voor Visual C++
- Stingray Objective Views voor Visual C++

- Stingray Objective Chart voor Visual C++

- Stingray Objective Edit voor Visual C++

- Stingray Objective Toolkit voor ActiveX

- Stingray Objective Grid voor ActiveX

- Stingray Objective Toolkit voor ATL

- Stingray Objective Toolkit voor WFC

- Stingray UML Studio

Stingray divisie van Rogue Wave Software
De Stingray divisie van Rogue Wave Software is wereldwijd de toonaangevende leverancier van objectgeorienteerde componenten voor het ontwikkelen van Windows-applicaties. Stingray is partner in zowel het Visual Studio Integration Program als het Microsoft Embedded Tools Providers Program van Microsoft. De prijswinnende Stingray productenfamilie bevat Objective Toolkit, CE Suite en UML studio. Voor meer dan 300.000 ontwikkelaars wereldwijd die applicaties bouwen die op Windows platformen ingezet worden, vormen deze producten een meer dan welkome aanvulling op Microsoft Windows DNA.

Rogue Wave Software, Inc.
De missie van Rogue Wave Software (NASDAQ:RWAV) is het leveren van software componenten en diensten die de ontwikkeling van applicaties bevorderen voor 'clicks and mortar' commercie op Internettijd. Rogue Wave levert software-oplossingen voor het bouwen van business-to-business e-commerce applicaties. Meer dan 300.000 ontwikkelaars wereldwijd gebruiken en waarderen de producten van Rogue Wave Software voor het inzetten van snelle, kostenbesparende applicatie-ontwikkeling. De klanten zijn onder andere Fortune 500 ondernemingen die het voortouw nemen in e-business, zoals Cisco Systems, 3COM Corporation, AT&T, Bank of America, Fujitsu, Hewlett Packard, IBM, MCI, Merrill Lynch, Morgan Stanley and Sun Mircosystems. Rogue Wave Software, met het hoofdkantoor in Boulder, Colorado, heeft kantoren door heel Europa, met het hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland en kan op Internet worden gevonden op www.roguewave.com.

/////////

Noot aan de redactie;