Perspresentatie Festival Erasmusprijs 2000 's-Hertogenbosch

Uitnodiging perspresentatie

Festival Erasmusprijs 2000 's-Hertogenbosch
3 - 10 november 2000

Het bestuur van de stichting Erasmus Prijs 2000 's-Hertogenbosch heeft het genoegen u - mede namens het gemeentebestuur van 's-Hertogenbosch - uit te nodigen voor de presentatie van het programma van Festival Erasmusprijs 2000 in 's-Hertogenbosch. De perspresentatie wordt gehouden op 17 februari in het Stadhuis.

Het festival, met o.m. voorstellingen van dansgezelschappen als Nederlands Dans Theater I, II en III, het Nationaal Ballet en Ballet Frankfurt, vindt plaats van 3 tot en met 10 november 2000 op diverse locaties in ' s-Hertogenbosch.
Het Festival Erasmusprijs 2000 's-Hertogenbosch wordt georganiseerd ter gelegenheid van de uitreiking van de Erasmusprijs 2000 aan Hans van Manen. Deze uitreiking vindt plaats in het Koninklijk Paleis op de Dam in Amsterdam op vrijdag 3 november.

Perspresentatie:
Datum: 17 februari 2000
Tijd: 11.00 uur
Locatie: Stadhuis 's-Hertogenbosch, Markt 1
Programma:
11.00 uur: ontvangst
11.10 uur: welkom door drs. Ruud Rottier, wethouder van cultuur 11.20 uur: presentatie festival door dr. Harry Peeters, bestuursvoorzitter stichting Erasmus Prijs 2000 's-Hertogenbosch
12.00 uur: afsluiting

Wij stellen het op prijs als u ons op de hoogte stelt van uw komst door te bellen naar de stichting Erasmus Prijs 2000 's-Hertogenbosch, p/a Stichting Bosse Nova: tel: 073 6124504, fax: 073 6124544. U kunt ook een emailbericht sturen naar: (info@festival.erasmusprijs.org)

Voor interviews, fotomateriaal, logo en het maken van televisie- of radio-opnamen tijdens de perspresentatie kunt u contact opnemen met Paul Westgeest: tel: 073 6124504, fax: 073 6124544, email: (info@festival.erasmusprijs.org)

Met vriendelijke groet,
Wim Claessen, uitvoerend producent