Windows 2000: kwalitatief hoogwaardige audio en video

Datum nieuwsfeit: 17-02-2000
Microsoft Windows Media Services in Windows 2000 Server voorzien organisaties van kwalitatief hoogwaardige audio en video

Charles Schwab, Hewlett-Packard, J.D. Edwards en SAS Institute gaan over op digitale media met Windows Media

Schiphol-Rijk/Brussel, 17 februari 2000 - Microsoft introduceert de nieuwe Windows Media Services in Windows 2000 Server. Deze mediaservices bieden organisaties een schaalbare, rendabele en kwalitatief hoogwaardige streaming-media-oplossing. Windows Media Services is het enige platform voor digitale media dat speciaal is ontwikkeld voor Windows 2000 Server en Windows 2000 Advanced Server. Windows Media Services in Windows 2000 Server bieden een zeer hoge schaalbaarheid, met tot 9.000 gelijktijdige videostromen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen