Compuserve en Amici geven 200 gulden aan kleding cadeau

Datum nieuwsfeit: 17-02-2000

17 februari 2000

COMPUSERVE EN AMICI GEVEN 200 GULDEN AAN KLEDING CADEAU

Klanten van Amici die de komende drie maanden bij CompuServe een jaarabonnement afsluiten, krijgen Amici tegoedbonnen ter waarde van 200 gulden cadeau. Door de actie verdienen nieuwe leden van CompuServe (<http://www.compuserve.nl) hun lidmaatschap, dat fl 199,95 per jaar kost, snel terug. De cadeaubonnen zijn in te wisselen bij alle Amici-filialen in Nederland. Hier zijn ook de CompuServe cds voor internettoegang verkrijgbaar. De actie is één van de manieren waarop CompuServe haar continu groeiend pakket van online diensten en allianties voor inhoud van de CompuServe-site onder de aandacht wil brengen.

De internetsoftware van CompuServe kenmerkt zich door bedieningsgemak en vele extras. Gebruikers surfen met een unieke Nederlandstalige browser over het World Wide Web. Naast een betrouwbare en stabiele verbinding zijn er rubrieken over vrije tijd, zakelijk nieuws en sport. In de chat-ruimtes, en nu ook met de nieuwe CompuServe Instant Messenger (<http://www.instantmessenger.nl), kunnen leden direct communiceren met elkaar en met verre vrienden of familie.

Amici telt 100 winkels in de Benelux. Tegenwoordig kunnen modieuze mannen en vrouwen ook terecht bij <http://www.amici.nl, daar is altijd de laatste mode te vinden met veel speciale acties en aanbiedingen.

CompuServe Interactive Services is een samenwerkingsverband van Bertelsmann AG en America Online Inc. Het bedrijf biedt Internet en online diensten en richt zich daarbij op actuele informatie, databestanden, forums en communicatiemiddelen. America Online, gevestigd in Dulles, Virginia, is internationaal marktleider in interactieve diensten en content. America Online, Inc. biedt drie wereldwijde internetdiensten aan: America Online, Netscape Online en CompuServe. AOL werkt in Europa samen met Bertelsmann AG onder de naam AOL Europe. Met meer dan 3,8 miljoen leden is AOL Europe de grootste Internet Online Service aanbieder in Europa. CompuServe Benelux telt ruim 100.000 leden.

Voor meer informatie:

Gonneke Klutzow