Bell & Howell kondigt nieuwe release e-Route aan

Datum nieuwsfeit: 17-02-2000

Bell & Howell kondigt nieuwe release e-Route aan

Skokie, Illinois (VS), februari 2000 - - Bell & Howell Company introduceert versie 2.0 van e-Route, een belangrijk tool voor het beheren van verzendsystemen voor geprinte en elektronische mededelingen en rekeningen. E-Route is ontworpen om samen te gebruiken met Bell & Howell's Transformer, de industrieleidende softwareoplossing voor print- en datamanipulatie. Beide oplossingen behoren tot de IMPACT (Integrated Message Processing And Communications Technology)-strategie van Bell & Howell. Deze strategie omvat oplossingen voor verbeterde berichtendistributie en responsebeheer om de effectiviteit en efficiëntie in klantencommunicatie te maximaliseren.

E-route maakt het voor organisaties mogelijk om hun direct marketing-campagnes effectiever in te zetten. Het stelt hen namelijk in staat om hun klanten eenvoudig te profileren op basis van geselecteerde informatie uit doelgroep- en marketingonderzoek. Vanuit deze 'klantenprofielen' is het mogelijk om de specifieke ontvangers van doelgerichte marketingmededelingen en -bijlagen te bepalen. Ongeacht of de informatie in een papieren of elektronisch formaat wordt verzonden, het definiëren van marketingmededelingen hoeft slechts eenmaal te gebeuren. Daarna handelen e-Route en de Transformer alle activiteiten automatisch verder af. Dankzij de rapportagemogelijkheden kan e-Route organisaties tevens ondersteuning bieden bij het vaststellen van het succes van een marketingcampagne.

E-Route en de Transformer zijn beide onderdeel van Bell & Howell's IMPACT InternetBillingSM-oplossing, die ontworpen is voor een naadloos en efficiënt verzendproces, van zowel papieren als elektronische mededelingen. Met e-Route kunnen organisaties de vorm waarin hun klanten mededelingen wensen te ontvangen (elektronisch, geprint of beide) volgen en beheren. E-Route beheert deze voorkeuren en ontvangt ze via de input die klanten geven op een 'biller's'-website of rekening-verzamelingssite. Tijdens het proces communiceert e-Route deze accountinformatie naar de Transformer. Deze verwerkt en verstuurt dan elke klantspecifieke rekening of mededeling in de gewenste vorm.

Door een nieuwe webgebaseerde interface kunnen klantenondersteunende afdelingen op verzoek van een klant de ontvangstvoorkeuren met betrekking tot rekeningen direct veranderen. Gebruikers van e-Route hebben ook toegang tot een on line versie van klantenrekeningen op het moment dat de klant de website van de e-Route-gebruiker bezoekt. Daardoor wordt het afhandelen van activiteiten rondom rekeningen eenvoudiger. Er is tevens een beveiligingsaspect toegevoegd; alle elektronische verzoeken worden geverifieerd en gevalideerd om te garanderen dat de juiste accountvoorkeuren zijn bijgewerkt.

Bell & Howell Company - Skokie, Illinois (VS) - www.bellhowell.com

Over Bell & Howell
Bell & Howell - met haar hoofdkantoor in Skokie, Illinois (VS) - is een leidende aanbieder van informatieoplossingen en diensten aan ondernemingen in de hele wereld. Alle divisies zijn gericht op het bewerken van informatie door middel van software en dienstverlening, waardoor klanten effectiever en efficiënter kunnen opereren. Nadere informatie over Bell & Howell is beschikbaar op: www.bellhowell.com

__________________________________________________________________________ Redactionele informatie: Influx PR - Margienke Bos/Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 - 366 3034, fax: 055 - 360 2661, e-mail: (prinflux@cs.com). Ref.:Pb0400