PNEM/MEGA Groep en EDON: grootste multi-utility bedrijf

Datum nieuwsfeit: 17-02-2000

Essent en de toekomst

Door de fusie tussen PNEM / MEGA Groep en EDON is het grootste multi-utility bedrijf van Nederland ontstaan. Essent wordt marktleider in de markten voor energie, afvalverwerking en kabel/telecom en een serieuze speler op de Europese markt.

De integratie van de verschillende activiteiten zal geleidelijk plaatsvinden. Daarbij wordt prioriteit gegeven aan de vrije energiemarkt en de activiteiten op het gebied van afval en kabel/telecom. De fusie en de snelle marktontwikkelingen maken een nieuwe (mono-)identity noodzakelijk en vanuit dit gezicht wordt gewerkt aan een toekomst die energie, afval en kabel/telecom dichter bij huis brengt. Een toekomst waarbij de diensten worden afgestemd op de wensen van individuele gebruikers.

Meer informatie over Essent vindt u op www.essent.nl.