Inprise/Borland start bedrijf voor Open Source InterBase 6

Datum nieuwsfeit: 18-02-2000

Inprise/Borland start nieuw bedrijf voor Open Source InterBase 6

Amstelveen, 18 februari 2000 - Inprise/Borland Corporation (Nasdaq: INPR) gaat samen met investeerders een nieuw bedrijf oprichten, dat zich gaat richten op het bieden van service, ondersteuning en hosting van een nieuwe versie van InterBase, de eerste open source embedded relationele database. Deze aankondiging volgt op het nieuws van Inprise/Borland in januari 2000, waarbij het bedrijf bekendmaakte dat InterBase 6 aangeboden zou worden als open source-software voor verschillende platforms, waaronder Linux, Windows NT en Solaris. De broncode van InterBase is naar verwachting vanaf medio 2000 beschikbaar.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen