HBO debattoernooi in Zwolle

Datum nieuwsfeit: 19-02-2000

Wie wordt HBO debatkampioen 2000?

Op zaterdag 19 februari a.s. wordt op de Hogeschool Windesheim te Zwolle het (11e) Nationale HBO Debattoernooi voor studenten uit het Hoger Beroeps Onderwijs gehouden.

Teams uit geheel Nederland strijden op het scherp van de snede om de felbegeerde titel HBO Debatkampioen 2000. De winnaar van vorig jaar, Rens Cappon, belandde in het VARA programma Het Lagerhuis. Dit jaar wordt de finale uitgezonden op radio 3 FM *. De presentatie wordt verzorgd door Heidi Iepema (NCRV Heilig Vuur) en Johan Doesburg (tweevoudig deelnemer WK debatteren / mede-oprichter Nederlands Debat Instituut)

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen